• Day 11

Rio Secreto

November 3, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 23 °C

Buenos dias Mexico 🇲🇽🌞
    Danes načrtujeva izlet v podvodni svet jam in rek pod imenom Rio Secreto.
    Ob 7:00 se zbudima, ter se odpraviva na zajtrk.
    Po hrani spakirava stvari v sobi in se odpraviv do postajališča, ki je par ulic stran od hotela.

Ob 8:30, naju medkrajevni turistični prevoznik Colectivos, odprlje do same točke izleta. Rio Secreto je od Playa del Carmen oddaljen cca. 7 km.
    Ob 8:45 prispeva v park. Odideva na recepcijo po zapestnico, ter izpolnima dokumentacijo o najinih osebnih podatkih.
    Isabel je vodička skupine desetih udeležencev, v kateri sva tudi midva. Na recepciji parka, si ogledava 5 minutni predfilm o samem parku. Glede na to da je park opredeljen kot naravni rezervat, je mogoče videti različne živali.
    Z mini busom, nas odpeljejo 7km v džunglo, kjer je vhod v podzemni svet.
    Vožnja traja cca 15 mint, po gosto raščeni džungli. Na cesti pa znaki kot naprimer, pozor jaguar na cesti, legvani in druge živali.
    Nismo imeli sreče, da bi karkoli opazili.
    Ko se pripeljemo do lokacije, ugotovijo, da so naju razvrstili v napačno skupino z Francosko in Špansko govorečo vodičko Isabel.
    15 minut sva morala počakati na skupino z Angleško govorečim vodičem po imenu Gustavo.
    Priključila sva se dvema Brazilcema in šestim Američanom iz Michigana.
    Vodič nas lepo sprejme in nam poda navodila za obisk jame.
    Slečemo si oblačila ter obujemo čevlje za v vodo. Dobili smo tudi vsak svoj neopren, čelado s svetilko in rešilno / plavalni jopič.
    Za varnost imajo zelo poskrbljeno. Sledilo je skupinsko tuširanje in to kar na prostem.
    Voda je bila kar precej osvežilna, ampak glede na to koliko je vlage tukaj, je zelo prijalo.

Ko smo pripravljeni, se po ozki potki pričnemo spuščato v samo jamo. Kratek čas smo hodili po suhem delu, nakar preidemo malo globlje in stopimo v kristalno čisto vodo z cca. 23°C.
    Hodili smo med kapniki in po naravnih stopnicah narejenimi kar v vodi.
    Globima vode se je spreminjala. Iz hoje smo prehajali v plavanje in spet pokrčena hoja skozi majne luknje.
    Vmes se ustavimo in poskačemo v naravno ustvarjen bazen. Naredimo krog ter dvignemo noge na gladino vode. Po navodilih vodiča, smo v trdi temi in tišini, poslušali mir v sami jami. Zelo zelo zanimiva izkušnja.
    V sami jami je prepoved kamer in fotoaparatov. Smo pa imeli fotografa, kateri je bil večino časa prisoten.
    V koloni eden za drugim, smo v trdi tebi, plavali eden za drugim. Zelo zanimivo je, kako se povečajo čutila v takšnih razmerah.
    V sami jami smo se zadržali eno uro in pol.
    Na koncu same avanture pod zemljo, smo morali vsak posebej stopiti na rob kapnika v vodi, iz katerega nas je vodiš v trdi temi potisnil v vodo. Zelo smo se imeli lepo.

Iz jame, nas je po džungli vodila pot do samega začetka, kjer smo štartali.
    Vrnili smo jim opremo, ki so nam jo posodili, ter se odpravili na kosilo. Ponovno smo okušali Mayevske specialitete, ter več različnih vrst naravnih sokov.

Po kosilu in kratkem predahu, so za nas na USB kljičku pripravili fotografije iz jame, katere smo po želji lahko tudi kupili. Ker je to izkušnja katero ne doživiš vsaki dan, sva slike brez pomisleka kupila.

Celotni izlet je trajal do 14:00 ure, nato pa nazaj v Playa del Carmen z Colectivosom.

Prispeva v Playo, ter si najprej privoščiva kavo. Najin standardni kafič v Playi. Bela kava grande in wifi 😊
    Pokličema mami in Romana, ter poklepetamo.
    Po kavi se sprehodiva po celotni aveniji, kjer zagledava frizerski salon. Ker moji lasje potrebujejo škarje, sem se odločil za Mehiško striženje.
    Prijazen frizer me uredi ultra dobro. Vmes pa pogovo o frizerstvu in razlike mes Mehiko in Slovenijo.
    Za striženje z umivanjem, sem odštel cca. 16 eur. Primerljivo s Slovenijo.
    Pred salonom Monika v katerem sem bil, se slišiva z Klaro, da vidi moj novi izgled.
    Midva sva navdušena 😊

Iz morja prihajajo nevihtni oblaki, zato se odpraviva nazaj v hotel, ter na poti zavijeva v Starbucks, po vsak svoj jagodbi frapuccino.
    Odločiva se da greva na streho hotela na bazen, dokler naju dež ne prežene.

Še zadnji večer se naužijeva bazena, nato pa se odpraviva v mesto na večerjo.
    Vmes se odločiva, da kupiva manjšo pozornost za receptorko Johano, ki nama je prav tako ustregla vse kar sva si zaželela.
    Kupila sva ji dišečo svečko z dišečim difuzorjem. Ker nama je priporočila naj si v Starbucksu kupiva Kokosov frapuccino z sojo, ker je njen najljubši, sva ga odšla iskat in sva ji ga daja da se osveži, v tem vročem večeru.
    Bila je zelo vesela in naju jd objela. Njene besede so bile: ko bi le bilo več takšnih gostov kot sta vidva, saj sta mi polepšala dneve, že samo s tem, ko sem vaju videla in sta se mi nasmehnila 😊.

Večerjala sva v lokalu z Mehiško hrano.
    Dejan si je privoščil piščančjo chimichango, jaz pa fajitas z piščancem. Hja....čez kuro je ni 😊.
    Glede na to, da sva že 7 dni v Mehiki, pa si še nisva privoščila coctayla, je le ta prišel na vrsto, ampak brez alkohola (jagoda in pina colada).
    Natakar nama jih je do mize prinesel kar na glavi 😀🍹🍹.