• Day 4

Foroglio

July 23, 2021 in Switzerland ⋅ ☀️ 25 °C

Nov dan, novi spomini.
    Dobro jutro. Danes malo kasneje in sicer o 8:30. Ne nisva pozna, ampak ura naju je vseeno poskušala prebuditi ob 7:00, a ji ni uspelo, saj sva šla pozno spat.
    Uglavnem 😀
    Sva na poti. Najprej bencinska črpalka, gorivo in Sturbucks kava. Kot vedno najina najljubša polek Coste.
    Peljeva se proti Italianskemu predelu Švice. Dobrih 214 km naju loči do kamnite vasice Foroglio. Komaj čakama. Mislim da bova celo noge malo namočila v tamkajšnji mini reki. Boma videla 🙂

Pot naju pelje skozi predor Gotthard, ki je mimo grede dolg skoraj 17 km.
    Vmes pa prelepo pogledi na gore, jezera, reke in pašnike. Vreme je čudovito, midva pa tudi 🥰.
    Še ena zanimivost, v samem predoru Gottard je cca 34°C.
    Vmesni postanek na bencinski črpalki. Danes na dopoldanskem meniju: senvič in vanilijev polžek z rozinami.

Že pičima dalje :)

Pot naju mimo Locarna pelje ob rečni strugi, kjer je mnogo majhnih kamnitih vasic, ki so naravnost očarljive. Sabbione, Foroglio, Ritorto in Alnedo.
    Res očarljivo, pravljično.
    Po 4 urah vožnje le prispema v Foroglio. Nimama besed. Prevohama ulice, posnameva par fotografij ter se odpraviva po gozdu do slapa.
    Tukaj je zelo glasno in osvežujoče.
    Ker je sama vasica majhna, nimama kaj dosti početi tukaj, zato se odpraviva na kavo v Caso LaFroda. Odličen ambient.
    Malo počijem ter odideva dalje. Naslednja postojanka: Lugano 🥰 (tukaj sva bila pred 7 leti).