Satellite
Show on map
  • Day 3

    Jungfraujoch (3454m n.v.)

    September 23, 2021 in Switzerland ⋅ ⛅ 5 °C

    Osupla in brez besed ostanema ob pogledu na gore,ledenike,sneg itd. UAU UAU UAU. Sloh ne vema kaj bi in kam bi.......
    Najprej odidev do razglednega stolpa Sphinx Terrace, ki se vzpenja na 3571m nad morjem. Bolano! Vreme je brez oblačka in brez sapice vetra. Noro! Res NORO.
    Po 30 minutah euforije in navdušenja, ugotovim, da sem brez nahrbtnika, v katerem imam vse dokumente, denar in FFP2 masko. Kap me je skoraj zadela. To se meni ne zgodi, a tokrat se mi je saj me je narava totalno prevzela.
    Odideva do INFO točke, kjer pripeljejo vlaki, kjer me čaka nahrbtnik z vsemi stvarmi. Hvala BOGU.
    Sedaj pa lahko nadaljujema. V lokalu si kupima kavo in Nugat rolico. Nekaj za posladkat. Počijema cca 10 minut, ter odrinema ven na sneg. Pokličema družino in jih pozdravima preko video klica.
    Naužijema se zagleda na ledenik, Jungfraujoch in razgledno teraso.
    Prežene naju potreba na wc. Ja nič, grema nazaj.

    Po opravljeni obveznosti, si ogledama Alpine sensation, kjer predstavijo celotno zgodovino. Slikovno in zvočno zelo dobro opremljeno. Pot naju vodi dalje do ledene palače, kjer se na 1000m2 razteza isključno in le samo led. Skulpture, napisi, rovi in še in še. Sva morala kar malo paziti na noge, da nisva končala na tleh.

    Ker se približuje ura najinega odhoda, sva odšla še na razgledno točko Glacier Plateau, kjer se nekateri turisti prvič soočijo z snegom in ledom. Naredima par fotografij in že se napotima do restavracije. Lačna sva.
    Za hrano nimam kaj posebnega zapisati, razen to, da sem plačal za dva menija 85€. Pa še to, verjetno bi dobil boljšo hrano v Intersparovi restavraciji v Sloveniji. Pa dobro, saj lačna ne bova.

    Na napoti do perona, naju pot zanese do trgovinice, kjer kupima novi magnetek za najino TRAVEL MEMORY TABLE.

    Malo sva utrujena.... počakava cca 20 minut na vlak, ki pelje v dolino ob 14:17.

    Vmes naju zmanjka, saj sma komaj gledala. Nama je pa koristilo teh par minut počitka, saj sva iz vlaka iztopila kot nova 😅. Prestopima na vlak za Kleine Scheidegg in iz tega na vlak za Grindelwald.
    V dolino se bova spustila po drugi strani, tako da bo malo bol zanimivo. Pot do Lauterbrunnena že poznama.
    Read more