Satellite
Show on map
  • Day 5

    Lachen bahnhof

    September 25, 2021 in Switzerland ⋅ ⛅ 20 °C

    Hellou.
    Sobota je, kar se pozna tudi na tem, da sva danes dlje spala. Jaz se prebudim ob 8:30, Dejan pa je poležal še do 9:00.
    Skuham nama kavo.
    Glede na to, da je danes soček, sem jo popil kar zunaj na terasi. Dejan pa je bolj zmrzljive sorte, tako da je ostal kar v stanovanju.

    Oblečema se ter se odpravima v trgovino. Jutri je vse zaptro, tako da potrebujema hrano za kosilo.
    Testenine s piščancem v smetanovi omaki in solata.
    Za sladico pa kot vedno Švedsko zeleno torto.

    Nakup odnesema v stanovanje, ter popijema kavo. Danes me čaka presenečenja, saj ne vem kam me pelje moj dragi. Vem samo to, da v Lachnu stopima na vlak, ki pelje, neznano kam.
    Bomo videli kaj je peipravil. Se že veselim 😙.
    Kar se pa vratu tiče, je malo bolje pa čeprav me še vedno boli. Ne morem glih opletat z glavo 😅😅🤣.
    Read more