Satellite
Show on map
  • Day 6

    Flughafen Zürich

    September 26, 2021 in Switzerland ⋅ 🌧 19 °C

    Ob 15:05 prispema na letališče. V garazni hiši parkirava avto, ter se odpravima na terminal ena opraviti Check-in. Tukaj je katastrofalna gužva. Po 30 minutah čakanja in ob odprtih vseh check-in okencah, mi le uspe oddati prtljago.
    Ni trajalo predolgo.
    Po tem, odideva na razgledno terasi, kjer spijema kavo.

    Bliža se čas mojega odhoda, zato se poslovima in s težkim srcem zapustima drug drugega😔.
    Opravim še pregled rocne prtljage in odidem skozi Dutty free do izhoda A52, kjer nas bus zapelje do letala. Let se za 10 minut zamakne, kar pomeni, da izkoristim še zadnje minute, za nakup kave in lončka v Starbuck Caffee. Za moji Klarico seveda, ko tako lepo doma skrbi za rože, ko mene ni doma. 16:55 čas za boarding in že sem pripravljen na vzlet.
    Let je predvidel 1 uro in 10 minut.

    Na letalu imam dodeljen sedež D19, ki ni pri oknu. Je pa ob meni starejša in uglajena Avstrijska gospa z živo rdečimi nohti. Diši! Se mi kr fajn zdi da je ob meni, čeprav se poskušam nekako izogibati pogovoru saj zna samo Nemško. Na začetku ko sem prisedel (mimogrede, bil sem zadnji potnik, ki sem vztopil), me je vprašala ali gremo v Grazz ali na Dunaj. Sem si mislil: ja ne, v Gruzijo, pizda 🤣🤣🤣.

    Let je prijeten in tokrat cel čas med oblaki. Malo nas trese, ampak res čisto malo 🤭.
    Read more