• Day 1–3

San José

February 2 in Costa Rica ⋅ ☁️ 20 °C

Tog afsted fra København fredag morgen og ankom dansk tid kl 6:00 om morgenen i San José, Costa Rica. Vi fløj med Air Canada og mødte det sødeste ældre danske ægtepar om bord og sludrede med Kjeld på 70 år fra Holbæk som var på vej på rundrejse i Florida🇺🇸 med sin familie på syv personer. Eller en del af dem, da ham og konen Jonna havde fire børn hvor de to af svigersønnene kom fra Portugal og Montenegro og de havde rejst rundt med deres campingvogn i Europa hele livet og har haft mange hunde i deres liv hvor den sidst var Chihuahuaen Charlie på 8 måneder. Ja man kan nå mange enmer på 8 timers flyrejse🙈😅.
    Vi mellemlandede i Toronto og fik skrevet med min veninde Olga som bor der. Hun og hendes søn var netop på vej til fodboldturnering i Detroit. Så behøvede jeg ikke fortryde at jeg ikke havde gjort pitstop i Toronto for at besøge hende denne gang.
    Jeg og Magnus var trætte men ved godt mod og havde heldigvis bestilt transport hjemmefra som hentede os i lufthavnen og kørte os til vores hotel Authentico https://www.autenticohotel.com/. Dejlig varm velkomst og skønt rent værelse af god størrelse og god badeværelse. Helt perfekt.