Satellite
Show on map
  • Day 153

    Siargao day 1

    July 3, 2023 on the Philippines ⋅ 🌧 28 °C

    🇨🇭: Siargao het aso würkli ehn mini Flughafe. I bin denn direkt au abgholt worde vom Alex. Bi ihm und sinere Familie derf ich die nögst Zit dihei übernachte. Abgholt worde bin ich mit nem super heisse gfährt. Sie wohnet i ner chli bessere Wellblechhütte, aber es isch scho ganz anderst wie mirs kennet. Au s’lebe allgemein. I han denn zerst mol znacht übercho und denn hends mi no uf eh Rundfahrt mitgnoh. Bim zrugg fahre hends unterwegs no ghalte zum ehn Snack hole….
    Sind kei normali Eier gsi sinder Eier mit nem Fötus dinne wo so kochet worde sind. 🤢
    I bin us allne Wolke gheit, aber die chinde hend da weg gsnackt als wörs nüt gsi. So was grusigs han i no nie im lebe gha. I wör i lieber nomel eh Handvoll Insekte esse ohni scheiss…
    Zerst mol ehn Brandy mösse trinke hahaha und denn isches scho bald id federe gange.

    🇺🇸: Siargao had just a small mini airport. Alex pick me up at the airport. I can stay by him and his family in their house. He pick me up with a really hot thing hahah. The family live in a better corrugated iron shack, totaly diffrent live then we now. I get dinner there and after it the took me for a ride. On the way back they make a stop to buy some snacks…. That wasn’t normal eggs… thats eggs with a chicken fetus inside and they cook and eat them here🤢 i was shocking and the kids it this easy like a snack. I never had something disgusting. I prefer to eat insects before this again…. It was terrible.
    I had to drink a brandy after it hahaha
    And reat for the next day
    Read more