• Day 14

Addendum

April 15 in Qatar ⋅ 🌬 25 °C

We zijn ondertussen al even op de terugweg. Met de slaapbus naar Bangkok waarbij de ene al wat meer heeft geslapen dan de andere. Nog net onze connectie gehaald met onze vlucht richting Doha en dan 13 uur wachten... de downside van "cheap" tickets....

Moe en vastberaden zoals we zijn laten we het niet aan ons hart komen. We vragen een tijdelijk visum aan en gaan op stap. Op naar Doha stad met de metro, dat op een achttal minuutjes van de luchthaven ligt. Haast hebben we niet 😋 dus we gaan wat sightseeen, we eten wat lekkers en nemen zelfs nog een bezoekje aan de bekende Souq Waqif.

De stad valt ons een stuk beter mee dan we hadden verwacht maar na een tijdje begint het tekort aan slaap zich echt wel te wreken. Tijd om terug te keren naar de luchthaven. We sluiten onze reis in stijl af en boeken een van de premium lounges voor ons drieën waar we die laatste 6 uur nog wat kunnen rusten, een douchke pakken en zoveel eten en drinken als we willen. We hebben het verdiend 🤞🏻