• Day 6

אנפורנה 1

March 22, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 9 °C

הבוקר קמנו מוקדם הלכנו לסוכנות שלום עלינו על מיניבוס כול החמישה פלוס יאם נסענו כמה דקות במיניבוס פרטי עד היציאה מקטמנדו שם החלפנו למונית שירות עמוסה נפאלים נסיעה שנמשכה שעות ארוכות בצפיפות וטילטולים שרק כבישים בארץ שבורה כמו נפאל יכולים להיות עצירה ראשונה מעכלים מה קורה פיפי מהיר נשנוש קטן להרגיע את הרעב וחזרה לרכב לעוד ארבע שעות שיקשוק עצירה שניה ארוחת צהריים דאל באט במסעדת דרכים ושוב חוזרים לצפיפות מזל שניחנתי ביכולות שינה מדהימות והנסיעה אפשרה לי להשלים שעות שינה ואז עוד עצירה פתאום יורד הנהג ועוד נוסע ומעמיסים מכל דלק, ים מסביר שהם מביאים דלק לכפרים שבהרחם שם הדלק הרבה יותר יקר ממשיכים בנסיעה עד שהוא עוצר שם עכשיו יורד נוסע ממשיכים בנסיעה ועוד עצירה משהו מגיע ומעביר לנהג שקית עם מצרכים ושוב נוסעים ועוד עצירה לביקורת שוטרים ושוב נוסעים ואז עצרים ומשהי יורדת אחרי כמה דקות עוצרים שום ושני חברה עולים ממשיכים בנסיעה ובדרך נהיית יותר ויותר קשה אני מחליט להרדם שום מתעורר בכפר עם כביש סלול ובתים גדולים יורד מהואן מחוץ לבית קפה יאם יוצא להביא כמה אישורים אנחנו בנתיים מתאפסים מבינים שהגענו לבסיסהר מכאן הדרך רק לג׳יפים מתחילים לגשש לכוון ג׳יפ עולים עם אחד שעמוס כבר בציוד אבל אין לו מקום לכולנו יאם מגיע ומגייס עוד ג׳יפ ואז מתחיל הוויכוח על לאן נוסעים סייגא או ג׳אגאט אחרי החלפות ושינויים יצאנו לדרך נסיעה על סף תהום עם נחל שוצף בתחתית בדרך ג׳יפם מבולדרת אחרי שעתיים של קפצוצים ועצירות לפריקת הסחורה ( הטרמפ שלנו גם מעלה דברים מהעיר הקרובה לכפרים ) השמש כבר ירדה ואנחנו מגיעים לג׳אגאט יורדים ונכנסים לגסט הוואס הראשון שאנחנו רואים מורידים דברים מזמינים אוכל ורצים למכונות החמים שלמרגלות הכפר מתפננים שם שעה קלה ועולים חזרה מתקלחים אוכלים הולכים לישוןRead more