• Day 7

אנפורנה 2+3 ג׳אגט-דרפאני-צ׳אמה

March 23, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 8 °C

ההליכה מתחילה בדרך ג׳יפים אח מהר מאוד נכנסים ליער לדרך סינגל בתוך היער חוצים נחלים על גדרי ענק והנוף מדהים ביופיו הרים ענקיים מכוסים עננים מצוקים חדים מפלים נוזלים על הדרך בכול צעד ויאם מתגלה כאיש שיח מעניין וחובב צחוקים דואג ומכוון אותנו על השביל הולכים איתנו כמה מטילים במקביל כולם אירופיים אנחנו עוצרים ביערון קטן עם נחל בתוכם משתכשכים ומנשנשים אגוזים אחרי עוד קצת הליכה מגעים לטל כפר שנמצא על גדת נהר גדול כפר שבענת המונסונים ננטש מחשש שהחל ישטוף אותו חצי מהכפר נטוש ושבור מהזרמים של העונה האחרונה אנחנו חוצים אותו בזריזות וממשיכים הלאה לקראת הערב מגיעים לדורפני מלון הגורקות נכנסים לחדרים מתפננים קצת מזמינים אוכלים עבר מחליפים חוויות עם אלינה ג'ו זוג אוסטרלים שחולקים איתנו הוסטל אחרי הארוחה פוצחים במשחק קלפים ולישון

היום התחיל כרגיל בארוחת בוקר ואריזת סנדביצים לדרך המשכנו לצעוד כשהנהר גועש מתחתנו חוצים כפרים גדולים יותר וגדולים פחות נפעמנו מכמות המיים שזורמת בכל צעד עד שלפתע ראינו אותה את פסגת האנפורנה 2 הר ענק ומושלג המשכנו לעלות עד לטימאנג כפר עם נוף פנורמי 360 מעלות לרכס האנפורנה המושלג שם אכלנו צהריים נהננו מחום השמש ומיופיו של הנוף אחרי הארוחה המשכנו לעלות ובאחד הכפרים חזינו בביקורו של רב אומן יוצר סירים שהגיע במיוחד מהודו בעזרת כלים פשוטים הציל סירים ישנים ויצק לתבניות של סירים חדשים
    כשהגענו לצ׳אמה הכפר בו נישן הלכנו ישירות להוסטל פור סיזנס כדי לבלות את הערב בחברת ישראלים נוספים שעל הטרק אך לרוע המזל לא יותר מקום בהוסטל אז המשכנו לחפש והגענו להוסטל מון לאב שהייה נראה לשביעות רצוננו נכנסנו התמקמנו וכשנכנסנו למקלחת תקפה אותנו רוח פרצים עזה דרך צוהר שיועד להיות חלון בשיטת או זרם או מיים חמים ובחוץ קור אימים דבר שהוסיף לחוויית הניקיון . האחי המקלחת אצלנו ארוחת ערב ויצאה לבקר חברים בהוסטל השכן איתם שיחקנו קלפיים כשסימו חזר לחדרים ונפלו לשינה ערבה