• Day 9

קמנו בקושי רב התארגנו אכלנו לקחנו כדור גובה ראשון ויצאנו מצ׳אמה לכוון אפר פיסאנג כשיצאנו מהכפר פגשנו בארבע ילדים מתוקים בדרכם לבית הספר בדרך שיחקנו איתם למדנו לשיר ולספור בנפאלית כשהגענו לבית הספר נפרדנו לשלום מהילדים והמשכנו ללכת צעדנו לאורך הנחל ובהשפעת כדורי הגובה השתנו ללא הפסקה עד שהגענו לכפר שבמרכזו בית אריזה לתפוחים למסעדה קטנה וחמודה שמתמחה בתפוחים חלקנו דונאט וקראמבל תפוחים הצטידנו בליקר תפוחים לארוחת שישי ובריבות לארוחת הצהריים כשיצאנו משם הינו מלאים בכוח להמשיך בעודנו צעדים ומדברים נגלתה לפנינו השולגית הראשונה בטרק ערמת של קטנה ומעט מלוכלכת אבל היא מלא אותנו בהתרגשות. את הלילה עושים בגובה 3360 בהוסטל שנקרא מנדלה כמסורת המטפסים עולים עוד כמה עשרות מטרים למעלה למקדש שמעל הכפר ממנו נשקף רכס האנפורנה העליה קשה כי האוויר כבר דליל ניתן להרגיש את הלב דופק והגוף מתאמץ גם בעליות פשוטות בערב מתפנקים על דאל באט וכוסית של ברמדי לקינוח עוד כדור גובה משחק קלפים קצר ולישון

בערב של אתמול יאם הנחית עלינו מכה הקשה יציאה בשבע כלומר השקמה בשש המכה היתה מלווה בהבטחה להגעה מוקדמת למאנאנג וסיבוב קצר בהרים מסביבו בוקר קר פגש את הפרצוף כשיצאתי מהחדר לצחצח שיניים. אחרי התארגנו. אטית למדי יצאנו בשעה שבע ורבע המשכנו וצעדנו במעלה הוואדי ההליכה היתה קלילה וזורמת למעט דלילות החמצן שמורגשת בעת מאמץ ההליכה עברה מהר ועוד לפני שתים בצהרים כבר הינו בהוסטל מנוחה קצרה ויצאה לטיול בכפר אחר כך מפגש עם חברים בבית קפה מקומי לקחתי סנדביץ חביתה סביר ועילי לקח אפל רול מטורף חמים וקינמוני התענגנו עליו במשך שעה משם למקלחות ארוחת ערב עוד קצת קלפים עילי לימד אותנו דפוק ת'מלכה אני למדתי מלחמה מיצרית ואורן למד אותנו לשחק זונה של קראק לקינוח פוקר ולמיטות מחר יש יום מנוחה אז כדי להתחיל כבר עכשיו