• Day 39

גוקיו

April 24, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 1 °C

קמים בשעה שבע בערך מתארגנים ומתישבים בחדר האוכל נהנים מאור השמש שמלטף אותנו. בינתיים מגיע סיר מלא בצ׳אפטים ולצידו החבתות המלחנו וקיפלנו והתחלנו ללכת הרוחות היו חזקות אך לא הצליחו לכבות את ההתלהבות שלנו. אחרי עליה לא קצרה הגענו אל האגם הראשון אגם קטן יחסית אבל בצבע טורקיז משגע. בפה אחד החלטנו "כאן תהיה ארוחת הבוקר" אכלנו צילמנו קצת וכשקפא לנו התחת קמנו והמשכנו ללכת. אחרי פחות מחצי שעה הגענו על האגם השני, גדול יותר בהיר יותר. מאחוריו יש הר גדול ומושלג מה שהפך את התמונה להרבה יותר מרשימה איך אפשר בלי לעצור להיתענג מהיופי ולהתחמם מהשמש אחרי סשן תמונות כולל טיימר במצלמה של איילת אנחנו ממשיכים עוד צעידה קצרה ואנחנו נחשפים לגןקיו האגם הגדול ביותר מהשלושה ולחופו הכפר מראה פסטורלי ומרחיב לב מגיעים לכפר אחרי סקר קצר נכנסים להוסטל המנצח מתלבשים חם ועולים להיתאקלמות. כשאנחנו מגיעים למעלה נכסף לנו עולם אחר. הרי חול אפורים ובינהם אגמים חלקם טורקיז חלקם אפורים. אני שם מוזיקה ואנחנו מחכים שחצי השעה תחלוף. יורדים להוסטל מתארגנים לקראת הקור ונפגשים שוב ליד האח לקרוא קצת ולכתוב אוכלים ארוחת ערב ונכנסים למיטות. מחר קמים ב4:00 השאיפה לראות זריחה מהגוקיו רי הר שנמצא ממש מעל הכפר והאגם.Read more