• Day 38

בדרך למצ׳רמו

April 23, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 4 °C

אתמול בערב עוד חשבנו להגיע לגוקיו אך הבוקר הקר משכנע אותנו אחרת פנינו למצ׳רמו דבר שמקצר את ההליכה בהרבה ממש ביציאה מהכפר צד את עיננו שלט עליו כתובyetti in bakery אנחנו נכנסים מבינים שאין מאפיה אבל יש חדר אוכל של הוסטל פנסי למדי אנחנו נכנסים באווירת ההמרחות מזמינים תה ומתענגים על עיכוליות שוקולד. במהלך שהותנו שם הגיעה זוג צרפתים חביב שאלנו אותם קצת על החווה של טיול עתיר תקציב אחרי השיחה והתה חזרנו ללכת. היום התחיל בעליה אבל מהר מאוד הפך להליכה על גדה גבוהה של הוואדי עליות ויורידות קלות השמיים היו יפים. באיזה שהו שלה החילו רוחות קרות להצליף בפנים הוספנו שכבת לבוש ועטפנו את הפנים בכול מה שיכולנו. רגע לפני מצרמו כשאנחנו כבר רואים אותו בעמק מתחתינו איילת הציעה לעשות את התאקלמות עכשיו. בדקנו והבנו שהכפר נמוך מאיתנו ב60 מטר אז עלינו במעלה השלוחה 40 מטר לגובה ישבנו שם חצי שעה משתדלים להיסתתר מהרוח וירדנו לכפר שם הלכנו לגסטהווס של חברה של שקד היא דואגת לנו לחדרים טובים ואנחנו משחקים קצת עם הילד הקטן שלה. בגסטהווס ישנים חברה של נפאלים שיצאו לעשות טרק בפעם הראשונה אני משחק איתם קצת קלפים ואחרי כמה משחקים ארוחת הצהריים מגיעה אנחנו אוכלים ואני מנסה ללמד את הבנות את המשחק שלמדתי מהנפאלים אך ללא הצלחה. אנחנו משחקים קצת פרזדנט קוראים כותבים וכשמחשיך מתעטפים בשמיכות הנפאלים מתחילים שירה בציבור וכשהם מבקשים ממני רמקול אני לא יכול לסרב למרות שברור לי שזה לרעתי בסוף אנחנו נרדמים שם למרות ההמולה. בשעה 21:30 עדי מגיע להעיר אותנו ואנחנו רצים לחדרים מצחצחים שיניים ואני מתרסק במיטה אפילו בלי לפתוח שקשRead more