• Day 41

הליכת ירח -בדרך לדראגנאג(צאקלאק)

April 26, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 0 °C

הבוקר התנהל כמו שתכננו קמנו מאוחר ועלינו לחדר האוכל בפיג׳מות ואחרי הלילה המפרח שעברתי זה התאים לי מאוד אכלנו ארוחת בוקר של מפונקים לחם מטוגן וטוסט עם ביצת עין אחר-כך ירדנו לחדרים להיתלבש ויצאנו לדרך שהייתה אמורה להיות קצרה וקלילה אבל כשעלינו מעבר לגבעות נכנסנו לאזור שנראה ממש לא מעולם הזה הליכה לא ממש פשוטה על קרחון מכוסה בחול וסלעים שנפלו לכוונינו לא פעם במהלך היום באיזה שהוא שלב התחיל לרדת עלינו שלג רציני הוספנו שכבה של מעיל גשם והמשכנו בזריזות זהירה כשיצאנו מהוואדי הזה המפה אמר עם קילומטר והשלג הקפיא את הפרצוף פתחנו רגליים ודהרנו לעבר הכפר חיפשנו גסטהוואס השניים הראשונים פסלנו על הסף והשלישי הייה נראה טוב וגם ראינו את המדריך של הצרפתים מה שהעיד שהמקום על רמה תפסתי את אחד העובדים בגסטהווס ובשקנו להיכנס בלי הרבה ויכוח הוא אישר לנו לקבל הנחה רצינית על השהות אולי בגלל הרחמים ואולי בגלל הקרמה הטובה ששרתה עליו נכנסנו לחדרים שהיו ברמה גבוה יחסית התארגנו ונגשנו לחדר האוכל מחוץ לחדר האוכל הייה סאן רום חדר שהגג שלו שקף ומתפקד כמו חממה נהננו מהחום ואכלנו צהריים לידינו ישבו זוג הצרפתים והעמקנו את הקשר איתם. אחרי ארוחת הערב הם הציעו לקנות לנו נשנוש מתוק שיהיה לנו למחר כי מחר הפס הסמקנו וסרבנו בנימוס הם סיפרו לנו על עצם ועל המשפחה אני בנתיים תפסתי את המדריך שלהם להיתיעצות על הפס הוא אמר יותר פשוט מהאנפורנה ושהם יוצאים בשעה 4:30 אנחנו החלטנו לישר איתם קו. סיימנו לאכול נכנסנו למיטות מרוגשים וקצת מפוחדים. כמובן עם דלת פתוחה ( לקח מאתמול )Read more