Satellite
Show on map
  • Day 11

    Udaipur

    August 11, 2016 in India ⋅ 🌫 24 °C

    Udaipur wordt ook wel het Venetië van India genoemd door de prachtige meren in en om de stad. De sfeer hier is erg aangenaam, wat ook komt door de wat minder grote omvang van de stad.

    Ik heb overigens nog steeds niet het gevoel dat ik door een woestijn staat aan het reizen ben, door de vele regen er nu overal is de temperatuur een stuk prettiger dan in bijvoorbeeld Delhi.

    De eerste avond heeft een erg vriendelijke lokale man mij achter op zijn motor door de slingerende weggetjes in Udaipur gereden en heb ik samen met hem in een echt Indias restaurantje gegeten.

    Zoiets had aan het begin van mijn reis nooit gedaan, want je weet natuurlijk nooit waar je uiteindelijk terecht komt. Maar nu ik me hier al wat meer thuis voel durf ik het wel aan. Ik ben hier natuurlijk op een groot avontuur en daar hoort dit zeker bij.
    Read more