Satellite
Show on map
  • Day 77

    Bring thoughts to action

    October 16, 2016 in Nepal ⋅ ⛅ 21 °C

    Sorry dat ik de laatste tijd geen update heb gegeven, het is er steeds bij in geschoten.

    De trekking hebben we goed afgesloten met een lange busrit terug. Heb je ooit een lekke band gehad in de bus? Nu hadden we er 3! Het verbaast me nogsteeds dat zulke bussen mogen rijden op van die gevaarlijke wegen.

    Na de trekking bleven we een dagje in kathmandu waar we gingen mountainbiken. Want somehow hadden we nog niet genoeg beweging gehad. Het was erg leuk om kathmandu en de omgeving zo te verkennen. Geeft toch weer een heel ander beeld van de stad en het land.

    De volgende twee dagen zijn we gaan raften op de trisoli river. Dit was weer een hele leuke andere activiteit. Dag 1 was vrij rustig maar gelukkig werd het door twee helemaal goedgemaakt.

    Nu ben ik twee dagen aan het relaxen in kathmandu voordat ik ga beginnen met vrijwilligerswerk voor Bring thoughts to action. Ron is overgings vanochtend vertrokken naar chitwan nationalpark dus onze tijd samen zit er op. Het waren een leuke 3 weken samen met hem.

    Morgen begin ik alweer aan mijn laatste deel van deze trip. Ik ga niet relaxen in Pokhara of neushoorns spotten in chitwan nee ik ga ruim een week vrijwilligerswerk doen. Ik ga helpen een nursery te bouwen, kinderen Engels leren en nog veel meer. Heb er heel veel zin in en denk dat dit een hele waardevolle toevoeging van mijn reis gaat worden.

    Ik denk dat ik daar geen wifi heb maar ik ga jullie proberen op de hoogte te houden
    Read more