Joined February 2019 Message

Nordliechter & Schneeschueh

March 18, 2019 in Norway ⋅ ⛅ -3 °C

Gester hani mi nacheme tag wandere am abig wos dunkel gsi ish ufgmacht zum see in tromsø, mit em plan es paar nordliechter zjage. Sho woni us de tür gloffe bin hanis am himmel gse tanze. Nacheme churze spaziergang hani mers ufem (zuegfrorne) see gmüetlich gmacht mit ere decki und han im liege s wunderbare spektakel bewunderet.
    Hüt em morge hani denn müse chli früeh ufstah wel i go schneeschuehwandere bin. Was für fantastische ussichte!

Fjord & Fisch

March 16, 2019 in Norway ⋅ ❄️ -2 °C

Gester zabig hani ufde homeparty vo minere gast-WG, zwe jungi Schwedinne kenneglernt wo mir ratzfatz e gratis lastminute tour ufd fjord use verschafft hend. Mer sind hüt morge mitem katamaran usegfahre, echli dur d fjord touret und hend denn aghalte zum fische. Zwei fisch hemer gfange, und denn grad inere superfeine suppe kochet.
    Uufem rückweg bini nebem skipper ghocket und han allne wetter trotzt. Es het innerhalb vo zwei minute vo waagrechtem schneefall zu sunneschii gwechslet.

Tallinn

March 11, 2019 in Estonia ⋅ ⛅ -4 °C

En ganze tag hemer im zauberhafte tallinn verbracht. Obwohls eigentli uuh näch a finnland ish, und estnisch und finnisch praktisch di gliich sprach ish, het stadt gliich vill meh a vilnius erinneret... Es ish supersuuber, ruhig, friedlich und zivilisiert, was mich sehr überrascht het.Read more

Helsinki und Tallinn

March 10, 2019 in Estonia ⋅ ❄️ 0 °C

Hüt simmer nochli in heösinki umezottlet, is natural history museum und am käfele gsi, und denn simmer zude docks. Det hemmer au de bad bad boy gse...
    Später simmer ufs schiff richtig tallinn... D usfahrt usmhafe ish uuh schön gsi abr leider hend d liechter gspieglet...
    Und ganz am schluss hemer no en hübsche blick uf tallinn gha mit biz schnee... Übernachte tüemer ez aber no ufm schiff bevor mer eus morn is getümmel stürzed

Helsinki wiedermal <3

March 9, 2019 in Finland ⋅ ❄️ 0 °C

Ich bin wiedermal i minere lieblingsstadt in europa glandet (nach winti natürli).. dasmal im winter und es ish nasschalt, aber trotzdem immerno supercharmant 😊
    Mer sind öpe im chicste hotel icheckt (mit sauna wome natürlich auno gad abcheggt hend), aber es ish nur für ei nacht wel morn gahts ja gad los uf tallinn..
    I dem sinn, guet nacht ich hoff es schlafed hüt all so sauna-entspannt we ich

Never miss updates of Anigna Schönenberger with our app: