Satellite
Show on map
  • Day 7

    Blenheim -----> Marfells Beach.

    December 13, 2018 in New Zealand ⋅ ⛅ 13 °C

    Heb geslapen als een roosje.
    Ik heb mijn oordoppen in gedaan.
    Het gekwetter van de vogels is prachtig maar zorgt er wel voor dat je heel vroeg wakker wordt.
    Opvallend dat het op de White Bay camping helemaal stil was ‘s morgens.
    Het is lekker vroeg
    Ga me aankleden en mijn spullen inpakken, alles is opgeladen.
    Zie/ hoor jullie over een paar dagen weer.
    Om 14.00 rijd ik de campsite op.
    Een mooie rit.
    Een paar stukken gravel wat weer zwaar was.
    Via de Redwood Pas gegaan.
    Op een lekker stuk waar ik wind mee had en de nozem en de non aan het zingen was hoor ik ineens hey there. How are you?
    Ik schrik me een hoedje.
    Er komt iemand naast me rijden en we raken aan de praat.
    Beverly blijkt ook een verpleegkundige te zijn.
    Ze werkt in het ziekenhuis van Blenheim.
    Ze vraagt honderd uit.
    Ik vertel honderd uit.
    Ze fiets ook veel en loopt hard.
    Aan het eind, als in de Highway op moet geeft ze mij haar telefoon nummer en e-mail en dat van haar zus die in Christchurch woont en mij met alle liefde een slaapplek wil aan bieden.
    Voordat we op weg gaan vraagt ze nog of ze voor mij mag bidden.
    Tuurlijk en zo word aan de vader gevraagd of hij mij veilig door NZ laat fietsen en dat engelen mij op mijn pad mogen vergezellen.
    Amen.
    We geven elkaar een omhelzing en ze druk me op het hart contact op te nemen.
    Hartverwarmend.
    Read more