Satellite
Show on map
  • Day 2

    Wat Phu

    September 25, 2017 in Laos ⋅ ☀️ 22 °C

    Omdat Paksé een Franse kolonie is geweest kregen we deze ochtend een 'European breakfast', waar ik mij toch wat op had verheugd aangezien we hier ten minste 2 maaltijden per dag sticky rice eten (heerlijk eten wel ze daar niet van). Na ons ontbijt verplaatsten we ons naar een oude Khmer/Hindu tempelsite die nu al lang ingenomen is door de boeddhisten die veel zuidelijker ligt op een van de 4000 eilanden in het midden van Mekong rivier. Die site was zoooo, zoooo schoon. Ik werd daar echt zeer rustig.... (ondanks dat het werelderfgoed Unesco is had ik het toch onderschat). Tijdens onze klim naar the sacred palace , midden
    In de jungle, moesten we wel een uurtje schuilen voor een regenbui van kga-u-gaan-hebben (maar das ondertussen standaard geworden, net als mijn frizzy-african hairdo). Savonds zijn we nog ongelofelijk lekker Laotiaans gaan eten. Ma echt, omfg. Raad hoeveel we voor die gerechten en drank in totaal hebben betaald (zie foto).
    Read more