• Day 40

Vang Vieng s kolesom

March 28, 2016 in Laos ⋅ ☀️ 26 °C

Tukaj smo še vedno v precej veliki skupini, ki se je oblikovala na slow boatu iz Tajske v Laos. Večina ljudi ima začrtano približno isto pot tako da se skupina ves čas samo malo manjša ko grejo nekateri prej v naslednje mesto potem se pa spet mal poveča, ko se dohitimo.

No, prvi dan je bila ideja, da ne gremo na nobene ture, ker se nam nič ne da ampak da samo rentamo kolesa in se zapeljemo do modre lagune. Iz tega je ratal precej naporen izlet saj smo šli prvo do ene razgledne točke kamor je blo treba kr plezat po skalah in lesenih lojtrah od tam do modre lagune, ki je totalno pasala saj je tam sladka voda, ki je zelo osvežujoča, potem pa še v jamo, ki se kar ne neha in neha tko da hodiš po njej kar ene pol ure.

Kolesa adijo, na pogled čist ok ampak pol pa en ni bil, da bi vse delal. Jst sm lohk ene 5 prestav od 18ih uporablju... Ceste itak na svidenje in jst tudi nisem več vajen kolesa tko da me je na konc izleta rit tok bolela, sem komi sedu... :)