• Day 8

Famila

September 9, 2023 in Italy ⋅ ⛅ 28 °C

Po moje se že vsaj pol leta spravljava v Familo v Italijo. Če ne zaradi drugega zaradi mok za pizze, ki jih tam imajo, pri nas jih je pa treba iskati v specializiranih trgovinah. Pa tudi zaradi vsega drugega ker pač Italijani...
    In potem prideva na dopust in kaj najdeva 15 minut od najine hiške? Tadaaaa, Famila 😱

Seveda takoj notri in po skoraj pol ure v trgovini kosara še kar prazna, ker namesto da bi kupovala si jo ogledujeva kot muzej 😂 Vse bi imela, zdaj je pa treba izbrati samo par zadev. Res si je težko izbrati... Sirov neomejeno, salamo režejo tako da samo sanjaš, pašte na 100 načinov od sušenih, do svežih, zraven seveda še toliko umak. Vina po zelo normalnih cenah s posebnim kotičkom še za najdražja, ribarnica z vsem živim itn. itn... Res bi lahko za cel kombi nabrala, če bi imela kam dat...

Tako da res sva bila notri ko 2 seljaka, hodila po trgovini in slikala potem pa še na koncu narobe zložila robo na trak, ki sam skenira in so naju morali učiti kako tam kupovati... :) Da ne govorim o dvigalu za košaro, ki jo dvigne do visine traku, ki sva ga snemala kot 8. čudo... Nije žvaka za seljaka... 😂
    Tukaj sva 5 dni pa sva bila danes tam že 3. tako da izgleda da zdaj se bova pa res kdaj zapeljala tudi iz Ljubljane, ker ne vem kako bom zdaj živel brez rikote z medom in pistacijami, ko sem probal... 😉