• Day 34

Lodny dennik spojenych pesibusistov 08

July 16, 2016 in the United States ⋅ 🌙 25 °C

Pred nami bol posledny cely den v New Yorku a celkovo v USA, tak sme si v ramci moznosti privstali a vyrazili do Manhatanu. Pochodili sme dominanty ako Wall Street, Ground Zero, Time Hall... Tiez sme sa rozhodli pre navstivenie posledneho muzea nasho vyletu, v ktorom bola velka lietadlova lod Interpid, lietadlo Concorde, vesmirna lod Enterprise, ponorka Growler a kopec lietadiel a helikopter. Bolo to jedno z najlepsich muzei v akom som v zivote bol a urcite stalo za tu pesiu turu ktoru sme k nemu podnikli. V muzeu sme boli cez 3 hodiny a vysli sme von taky nachodeni, ze sme sa presunuli do centra Manhatanu, sadli si do parku na lavicku a vegetovali pri hudobnom koncerte vaznej hudby. Ani sme uz nemalu chut sa terigat cez mesto a nahanat dalsie pamiatky, ktore sme este vidiet nestihli. Vratili sme sa k Malcolmovi a po rychlej udrzbe nasich telesnych schranok sme si vychutnali poslednu noc v USA. Rano sme sa dobalili a vyraxili na letisko. Nalomene koliesko na mojom kufri, ktore sa mi podarilo zlepit nejakym super silbym lepidlom vydrzalo prvych 20 metrov a potom sa uplne urvalo. Miesto kufru som mal co do hmotnosti a poctu koliesok piano, co by nevadilo keby som ho nemusel nosit v rukach :( Tristvrte cesty na letisko som ho hrdinsky nosil sam, chalani mi ale zavideli moju zabavku a tak som ich nechal nech si tiez trosku zablbnu :D Spolocnymi silami sme dostali kufor do letiskoveho vlaciku v ktorom sme sa rozlucili a vystupil som na terminali smerom do Bruselu.Read more