Geland 🌝
24 juni 2022, Norge ⋅ ⛅ 9 °C
Geland op de maan
Russia 😁
25 juni 2022, Norge ⋅ ⛅ 16 °C
Tocht naar het meest oostelijke deel van Noorwegen, vlak langs de Russische grens. Gescheiden door een klein riviertje, herkenbaar door de rood groene palen. De helft van de rivier van Noordwegen, deLäs mer
Wildlife 💕
26 juni 2022, Norge ⋅ ⛅ 14 °C
Goodmorning☕
27 juni 2022, Finland ⋅ ⛅ 13 °C
Sodejuutje! Zoooo mega heeeeerlijk hier!!💚 Kan me niet herinneren ooit een fijner plekje te hebben gehad voor de nacht dan deze! Lekker zwemmen in t meertje! Zon die niet ondergaat ( heb nu gezienLäs mer
Finland is cool!
28 juni 2022, Finland ⋅ ⛅ 17 °C
Weer zo'n lekker plekje!! Alleen iets meer muggen en vannacht dik vet onweer 🌩️⚡. Maar echt.. het is hier zo mooi en rustig en alleen maar meren en bomen en af en toe een huis op een plek datLäs mer
Sweden 🤔
29 juni 2022, Finland ⋅ ⛅ 25 °C
Ben alweer door Finland heen..😭.. afgelopen nacht een oké nachtje gehad maar echt... muggen 😱!! en allemaal ander ongedierte wat constant aan je loopt te knagen en prikken en iets van je moet.Läs mer
sleutel gevonden 😇
30 juni 2022, Sverige ⋅ ⛅ 27 °C
Joepie!!! En avond zonder muggen!!!! 😎🦌🚴♀️☀️🤪
Made it to the Artic circle
3 juli 2022, Sverige ⋅ ☀️ 23 °C
De zon gaat vanaf vandaag weer onder ☹️
Na regen komt zonneschijn ☀️
6 juli 2022, Sverige ⋅ ⛅ 15 °C
Geluk zit in kleine dingen. Nadat ik het gelukspoppetje op m'n tas had geborduurdwat ik voor de reis had gekregen, gebeurde er iets vreemds. De paardenvliegen verdwenen en het aantal muggen reduceerdeLäs mer
Berendrol!
8 juli 2022, Sverige ⋅ ☁️ 16 °C
Ik fiets nog even door 😅
Ha mazzel, hutje gevonden 😁
8 juli 2022, Sverige ⋅ ☁️ 15 °C
T wordt steeds mooier 😎
11 juli 2022, Sverige ⋅ ⛅ 18 °C
Na twee dagen rust in stromsund vanwege de stromende regen (na 85 kilometer door de regen heb je het wel behoorlijk gehad) vandaag een supermooie dag 🌟☀️
De omgeving waar ik door heen fietsLäs mer
Ik ben dr!!!
15 juli 2022, Sverige ⋅ ☁️ 8 °C
Jaaa laatste dagje achter de rug! Was gelijk de pittigste, koud, regen, wind.. wel mooi geweest zo.
Dus mezelf maar even getracteerd op een raindeerstew en zit nu te genieten in een hele leuk b&bLäs mer



























































