Update 22 juni

June 21, 2022 in Sweden ⋅ ⛅ 8 °C

Kleine update vanaf de Zweed Noorse grens.
    Helaas hebben wij 2 dagen geleden niet Stockholm kunnen aan doen omdat dit net even te ver rijden bleek. We zijn uitgekomen in Ludvika ter hoogte van Oslo en Stockholm. Daar de nacht doorgebracht en de volgende ochtend om 7:15uur alweer onderweg.
    ‘Task of de day’ was het uitwisselen van de co pilot ✅. Dit was erg geslaagd.
    We zijn doorgereden tot 17:30 uur en arriveerden toen in ons hotel in Storuman. In datzelfde hotel kwamen ook Arjan en Danny Aka en Kees van Hommel aan. Met deze mannen hebben we een gezellige avond gehad. Er moesten 2 flessen drank op omdat we die teveel hadden en deze mochten niet meegebracht worden naar Noorwegen vanwege de regels aldaar. En op miraculeuze wijze is dit opgelost 🤪🤪.
    Diezelfde avond kwamen ook hele goede ideeën naar boven zo was Feike bang dat Han er met de auto vandoor zou gaan en dus heeft hij de sleutels goed verborgen 🥴 zie foto’s. Arjan deed nog even een raadsel. Wie weet wat dit is?
    Vandaag rijden we Noorwegen in en vanavond stappen we op de boot naar Lofoten.