Satellite
Show on map
  • Day 15

    Belgen op zoek naar sfeer

    September 14, 2022 in Hungary ⋅ ☁️ 24 °C

    Ciao amiciiiii

    Siófok/balatonmeer, eel tof, eel leuk, ma da gaan we nimeer doen. Ik heb zelfs geen echte foto van het meer.
    Wel een mooi huisje. Ik heb samen met Tok en Wim een knutselmiddag gehouden terwijl Arne (zoals altijd) nog lag te pitten, en Flouch, ja da weet ik eigenlijk ni waar die was.

    ‘S avonds hebben we het lokale bier uitgetest, maar kregen eigenlijk ni deftig de kans want Woehoe had met zijn zatte botten al alles opgedronken. Dus dan hebben we toch maar beslist om de cocktails in de enige open bar aan heel het Balatonmeer te gaan proeven. We zijn daar samen gekomen met 3 andere groepen Belgen die ook opzoek waren naar iets van sfeer.

    Tegen een uur of 5 gingen we naar huis, maar begon het ineens te drashen dus hebben we een beetje gehuppeld omdat dat de minst vermoeiende maar meest efficiënte vorm van verplaatsing is. Al mijn kleren zijn wel zeiknat want ik was vergeten mijn was binnen te halen. Jej 😁🤌🏻

    Maar, over het algemeen zeker een geslaagde avond. Nu op naar Budapest!!

    Arrivederci

    (Ps. GELUKKIGE VERJAARDAG FEEEEEEE🧞‍♂️, hou van jou xoxo, geniet van je schooldag)
    Read more