Satellite
Show on map
  • Day 1

    Amsterdam- Flemming

    September 18, 2023 in the Netherlands ⋅ 🌧 23 °C

    IK GA JOU VERTELLEN DAT HET ANDERS KAN KOM MET ME MEEEE NAAR HARTJE AMSTERDAM WE ZOEKEN EEN SUITE AAN DE OVERKANT VANAVOND IS VAN JOUUUUUUU
    IK GA JOU VERTELLEN DAT HET ANDERS MOET…

    Ja doe nu allemaal maar eens een gokje waar ik nu weer zit.

    Maar deze keer meeet: JULIETTE 🎉🎉🎉
    Welkom Juliette op de Penguïn.

    Om in de stad van de hoge huizen en wiet te geraken, moesten we eerste de flixbus nemen. (Heel gedoe aangezien de treinen niet reden naar centraal). Dan eenmaal aangekomen konden we inchecken en de stad voor het eerst bezichtigen.
    Eerste indruk: heeeel veel mooie hoge huizen, maar heeeeel druk. Ik hoor hier bijna geen enkele Nederlander.
    Vandaag zagen we al dingen zoals de bloemenmarkt, het Rembrandtplein (waar we ook een consumptie hebben geconsumeerd) en de mooiste rok van heel de wereld.

    Na even batterijen op te laden in het hostel (zowel fysiek als mentale batterijen). Zijn we lekker gaan eten en daarna de hype rond de red light district opgezocht. We vonden geen mannen dus vonden er helemaal niks aan. Saaaai 👎🏼

    En we sloten de avond in rust af met een verse munthee. Njommie njommie
    Read more