• Day 3

25.000 stappendag

September 20, 2023 in the Netherlands ⋅ ☁️ 20 °C

🎶De ochtendstond heeeeft goud in de mooond🎶

Alleen was de ochtend voor ons wel een beetje de middag. 💤Dag begonnen met lekker broodje salami en een iced coffe die ik (weeral) op de grond heb laten vallen.🙁 Even sip momentje😿
    Maar daarna al snel terug opgefleurd 😁door de prachtige stad Amsterdam met haar mooie mooie huisjes. 🏠We hebben vooral vandaag wa rondgeslenterd en minstens 3 snoepwinkels bezocht, 🍭ni omda we iets wilde kopen, 💸ma omda ze er toch o-zo mooi uitzagen. 😍
    Na veel wandelen 🥾hebben we ons gedeplaceerd aan de kant van het water 🌊met een aperitiefje en daarna een frietjes van zogezegd “de beste frituur” hier. 🍟

De zonsondergang was ook geweldig, stad stond precies in brand. 🌅

Om de laatste avond te vieren zijn we nog een theetje ☕️gaan drinken met een red-velvet taart. 🍰Ook de terugtocht was red want we moesten terug via de redlight district. 🚨Ben daarna dan ook maar eventjes voor een raam gaan staan om deze reis terug te kunne betalen. 😌NEEEE MOPJE MAMA, ben een bescheiden dame. ⚠️⚠️⚠️

We hebben de laatste avond wel in stijl afgesloten met een tekensessie. ✏️