Satellite
Show on map
  • Day 2

    Casa Køster Studio, Odense

    September 14, 2023 in Denmark ⋅ ☁️ 17 °C

    Na het hoogste punt van Jylland was ik snel in Kolding, waar ik zowaar in een korte file terechtkwam. Vanaf daar heb ik de Margrietroute niet langer gevolgd, maar ben via wat grotere wegen richting Odense gereden, waar ik de komende twee nachten zal bivakkeren. Ik kwam over Lillebeltsbroen (Kleine Beltbrug) en heb een plekje gezocht om de brug op de foto te zetten, maar dat is niet gelukt. Verderop kwam ik langs een prachtig kerkje in Indslev en dus hup, nog maar een keer Kiaatje uit voor het zoveelste rondje om de kerk.

    Eenmaal in Odense was het even zoeken naar mijn overnachtingsadresje, maar ik heb het uiteindelijk natuurlijk toch gevonden, het blijkt een studio naast een kapperszaak te zijn. Heel leuk appartementje van alle gemakken voorzien en 200 meter verwijderd van een supermarkt. Gelijk maar even een magnetronmaaltijd en wat lekkers als toetje gekocht, want ik had inmiddels berehonger. Nu lekker chillen op de bank met een kopje koffie. Morgen stadswandelen in Odense, zin in!
    Read more