Varden 2.0 oder so

March 23 in Norway ⋅ ☁️ -1 °C

Ersti Tat vom hütige Tag, mer sind go neui Felli für mich go poste. Wow, en riiiese unterschied. Scho klar lauft da jede so super entspannt de Berg duruf wenn die Felli e so hebed. Kei verglich zu vorane und ich ha d Tour hüt eifach nome gnosse. Eigentli wär de Plan gsi uf e Spistindan z gah, Nachbargipfel vom Varden. Aber mer hend üs es bitz verloffe 😅
    Am Afang simer gmüetlich ufme Strössli gradus bis zumne Fluss, de hemer denn mit de Ski ufm Rugge quert und sind dur es Wäldli wiiter. Nomal über en Bach inegstägeret und denn hemer probiert bitz höchi z gwünne. Und irgendwo nachm Bach und em Höchi gwünne hemer e abzwigig verpasst. Wo mers gmerkt hend, simer scho uf halbem Weg richtig Varden gsi. Mer hend aber ned nomal uf de Gipfel welle, obwohl mer hüt vo de andere Siite am ufelaufe gsi sind und sich zum aller erste Mal d Sunne und de blaui Himmel zeigt hend. Mer hend s Gfühl gha mitere churze Abfahrt (inkl. Felli a de Ski) und emne Ufstiig uf de andere Hangsiite, sigemer wieder voll uf Kurs für de Spistindan. Simer de halt ned gsi. Wo mer gmerkt hend dasmer üs irgendwo im Züg usse befindet hemer de Hang mal gnauer agluegt. No paar Meter wiiter ufe und mer hend en perfekte Abfahrtshang ohni Spure für üs eleige gha. D Abfahrt isch, wie hie immer, sehr abentürlich gsi. De Bach hemer chönne um- bzw. überfahre aber für e Fluss hemer d Ski wieder müesse abzieh. Ohni nassi Füess hemers as andere Ufer gschafft und sind zrugg zum Auto gstöcklet.
    Ufm Heiweg heds für e Franco no en riesige Burger mit 3 verschiednige Zwiebelversione gäh und für mich bitz Pommes. Wieder dihei, hemer de Abig im Dunkle vor em Fenster verbracht i de Hoffnig, dass mer d Nordliechter gsehnd. S einzig wo mer im Verlauf vom Abig gseh hend sind Wolke gsi. Jetzt luegemer no chli Hockeymatch und planed für morn.