Satellite
Show on map
  • Day 4

    Irgendwo uf Cebu Island im Bus bi 15grad

    February 14, 2023 on the Philippines

    In Cebu acho, wärde mir vo Rägä begrüesst.. dr Wetterbricht meints i de nächste Täg nid so guet mit üs und seit trotz Trockezit mehreri Regetäg vorus. Mir si chli unschlüssig was mir sölle, doch mir beschliesse üses ursprüngliche Ziel: Moalboal azfahre. Mir lö üs vomne Taxi a Busbahnhof bringe, überall steit das me entweder mit Busse oder mit Vans zu de verschidene Ortschafte bracht cha wärde, Vans sölle chli zueverlässiger si, doch leider finde mir die nid bim Busbahnhof sondern nur die gelbe Busse vo Ceres, jetzt heimer fast ke anderi wahl als glich e grosse Bus z‘näh da Busse und Vans bis am 17.00 Uhr us Cebu losfahre und mir scho 16.00 uhr hei und o irgendwenn am Ziel möchte acho. Sobald mir üses Ticket hei und üs gseit wird das mir ca 2-3h weg vor üs hei wärde mir schnell zum Bus glotzt, mir hei Glück er söll grad abfahre. Nur mir si no grad nid guet vorbereitet und hei nid mal Zit üs es jäggli usem Koffer z‘nä.. im Nachhinein eher e Fähler da die Busse ca uf 15 Grad abeküglt wärde 😅❄️
    Umwickelt mit üsne ersatz Kleider usem Handgepäck sitze mir de gueti 3.45h im Bus für as Ziel. Zwüschedrinn me merkt fast nid daser haltet stige immer wieder lüt us und i, die eigentliche 3 Stops bis as Ziel wärde definitiv zu 15 Stops und ab und zue springt e Essensverchöifer i Bus und bietet fritierti Banane und verschideni Chips a oder Wasser. Zum Glück heimer immer wieder öpis z‘lache und chöi üs uf das Abentür ila.
    In Moalboal acho verpasse mir fast us‘stige. Doch dr Rob merkts no grad rechtzitig. Üsi köffer stöh scho dusse parat, mir wärä auso unbemerkt witer gfahre und üses Gepäck wär in Moalboal blibe. 😅 Bim Busstop wärde mir scho vo Tuktuk fahrer erwartet. Für ca 2.- p.P. Wärde mir samt üsem Gepäck zu üsere Unterkunft bracht. Es het dr ganz Tag uf Cebu grägnet und vieli Grundstück si mit Wasser überfluetet o üses chline Hotel, mir müesse üs de fürnes grössers Hüttli/Zimmer entscheide wüu üses Gepäck schüsch nid i üsem Zimmer platz het.
    Nachemne feine z‘Nacht hocke mir nochli im Hotel Restaurant und Gmeinschaftsbereich und lö dr Abe la usklinge.
    Read more