Спутник
Показать на карте
  • День 5

    Moalboal and the sardin run

    15 февраля 2023 г., Филиппины

    O hüt startet dr Tag mitemne stark bewölkte Himmel, doch mir mache s‘beste drus. Mir miete i üsere Unterkunft e Roller und mache üs ufe Weg is Dorf/Stadt Zentrum damit mir Gegend chli chöi erkunde. S‘Zentrum vo Moalboal befindet sich ir Panagsama Road, dert findet me alli Restaurants, Kaffees, Bars und o vieli Touchshops. A jedem Strasseegge werde eim Toure zu de verschidene Sehenswürdigkeite Abote, me cha zu verschiedene Wasserfäll, go Bade, Canyoning mache oder zum Osmeña Peak , em höchste Punkt uf dr Insle, wandere.
    Mir Spaziere dür die Strass, gö zum Meer und gseh sobald mir ufs Wasser luege würum Moalboal so beliebt isch. Schare vo Touriste usgrüstet mitere Schwimmweste, Toucherbrille und Schnorchel tribe mit Ihrne Guides übers Wasser und sueche nach de Sardine wo i grosse schwärm vor dr Küste umeschwimme.
    I bueche füre Namittag mi erst Touchgang um das spektakel chönne z‘Beobachte.
    Damit o üse Hunger gstillt isch gö mir ines süesses Kaffi und möchte dert z‘Morge esse, leider bruche si über 40min bis eis Gricht mal ufem Tisch isch und nachdem üsi Getränk und z‘Morge vom Rob nach 60min no immer nid uftuschet isch worde zahle mir was mir becho hei und mache üs uft suechi nachere neue Option.
    Mir finde grad am Strand es süesses Lokal namens the Shake, dert chame super feini Bowls esse, bechunnt guete Kaffe und super Watermelon Shake.
    Am Namittag machi mi de ufe weg zum Touchzentrum und freue mi uft Unterwasserwelt.
    Mir si e grossi Gruppe und drum werde mir i zwöi Gruppe ufteilt. Nachdem mir alli Usgrüstet si chöi mir üs grad vorem Touchzentrum is Wasser stürze und vom Ufer us geits de zum Riff.
    Leider Merkt me de Koralle dr Massetourismus a, sie se a vielne orte zerstört und usbleicht. Üse Touchgang geit ca 1h und mir halte alli fest Usschou nach de Sardine, doch leider si kenni uffindbar. A Land erfahre mir dass das erst vor 3 Mönet mal vorcho isch und sie normalerwis Sardine immer finde.
    Am Abe gömer bi zite is Bett da mir üs füre nechst Tag e Wanderig zum Osmeña Peak vornehme. D‘Bsitzerin vo üsem AirBnB meint das mir das locker ellei mitem Roller schaffe.
    Читать далее