Satellite
Show on map
  • Day 6

    Where are the Sardines?

    February 16, 2023 on the Philippines ⋅ 🌧 24 °C

    Nach dr lange Reis mitem Roller zum Osmeña Peak simer wieder zrügg in Moalboal und chum simer dert regnets wie us chüble. Da mir aktuell ke Hoffnig uf besserig hei schnappe mir üsi sache und mache üs düre Rege uf zu de Sardine.
    Mir wöi si uf eigeni Fust finde und nid e Guide drfür zahle wo üs are Boje hinter sich herziet.
    S‘Meer isch hüt düre Rege und dr Wind wild und ar Küste entlang chame Welle Beobachte wo unruhig übers Meer tanze.
    O wenn me bim Schnorchle uf de suechi nach de Sardine eh nass wird beschliesse mir no e Moment z’warte und hoffe das o s’Meer chli zur rueh chunnt.
    Sobald dr rege chli nach laht lege mir üsi Flosse und Brille und Schnorchel a und mache üs ufe Weg zum Riff.
    I schwimme immer witer ufs offene Meer ir hoffnig dasi Sardine finde jedoch ohni Erfolg. Sie blibe eifach weg. Villich dür Unruhe vom Sturm irgendwo is Meer tribe.
    Bim Usecho frage alli Hoffnigsvoll öb me de Sardine het gfunde, weme verneint ghört me immer die glichi Antwort: where are the sardines?? Hüt werde mir se nüm finde.
    Am Abe esse mir no imme chline lokale Restaurant wome sich cha Spiessli ussueche, die werde de ufe Grill gschmisse und eim mit verschidene Bilage serviert. Me cha alles mögliche wähle, vo Hüener Darm, Herze, Lebere Puletbrust, Schweine Buch, schweinespiessli usw oder o früsche Fisch, Garnele und no vieles me.
    S‘Esse isch sehr fein gsi und dr Gruch vom Grill het viele Aglockt, wo de ufne freie
    Platz vorem Restaurant gwartet hei.
    Read more