Where are the sardines? I found them!!!

February 17, 2023 on the Philippines ⋅ 🌧 24 °C

Am Morge teile mir üs uf, dr Rob geit ines Open Gym und trainiert dert und i packe wieder mini Brille, Schnorchel und Flosse und stürze mi it Welle. Mis Ziel Sardine finde!
    Guides chöme mit entüschte Kunde usem Wasser, sie säge mir scho grad sie gloube nid dasi Glück wirde ha, sie sige nüm da, sit drü Täg werde die grosse Sardine schwärm vermisst!
    Lächelnd äusseri nur: i‘m an optimist!
    I schwümme bis zum Riff und de am Riff entlang ar Küste uf und ab, einisch lani mi mit dr strömig la tribe und einisch schwimmi wieder gege strömig ufwerts.. ar küste findi se nid, drum schwimmi immer witer use ufs offene Meer, umgä vom tüfe Blau und vo de Welle wo immer grösser werde je witer duss i bi. O da schwimmi uf und ab mini Ouge is dunkle blau grichtet.
    I gniesse s‘Meer um mi ume, die Schönheit wo tief unde verborge ligt und das Blau wo uf mi sone Aziehig usüebt dases mi no witer usezieht.
    Nachere stund im Wasser hani Hoffnig scho fast verlore dasi Sardine finde, würum sött i se gseh wenn si sit 3 Täg verscholle si und die güebte Guides se nid mal finde. Ar Küste wit weg vo mir gsehni wieder alli Schnorchler mit de Schwimmweste wo sich a de Boje festhalte und sich vo ihrne Guides löh la vorwerts zieh, kenne ziehts so wit use wie mi. I frage mi wie lang i no söll usschou halte und öbi evt glich zrügg söll und genau denn blitzt öpis i mim Ougewinkel uf und woni mi undreie und genauer ane luege gsehni e rise schwarm Sardine vor mir.
    Mis Herz macht e gump und i würd mini Freud am liebste userüefe: I FOUND THEM!
    Scho schwimmi mitte imne risige Sardine Ball. Sardine Bewege sich mit eim im Rhythmus vom Meer, sie teile sich uf sobald du abtouchsch und du befindisch di ihrem Kreis umgä vo hunderte vo chline glitzerne Fische, wenn du wieder uftouchsch verschliesst sich dr Ball wieder unter dir. So blibe ca gueti 10min für mi ellei und luege dem Spektakel zue und gniesses das Erlebnis für mi ellei z‘ha!
    (Leider gits kes Foto da GoPro beschliesst das dr Akku leider leer isch sobald i se erblickt ha)
    Nach ca 10min winki as Ufer und rüefe lut: i found the sardines und scho stüre alli wo sich troue s‘offene Meer a um am Sardines run zuezluege.
    I mache mi zrügg as Ufer und uft suechi nachem Rob.
    Woner ghört dasise gfunde ha und nid ha chöne es Bild ufnäh bietet er a e neue Akku im üsere Unterkunft z‘hole, woni de nomal s‘offene Meer astüre mitemne neue Akku und erneutem Optimismus findi se nüm. Es söll wohl e Erinnerig i mim Herz blibe!