Satellite
Show on map
  • Day 11

    Mitem Bus vo Tagbilaran nach Guindulman

    February 21, 2023 on the Philippines ⋅ 🌧 27 °C

    Nachdem mir im Hotel nachem Busstop gfragt hei und üs alli mit grosse Ouge aluege und Gsichtet verzie, biete sie üs ah eher es Tricycle z‘nä anstatt die ewigs langi fahrt mitem Bus. E Priis cha üs niemer nenne, sie meine mir sölle grad mitem fahrer verhandle, o er nennt ke Priis woner üses Gepäck iladet drum entscheide mir das mir de glich dr Bus nämmä und die längi beschwärlichi Reis uf üs näme.
    Üse Fahrer dr Joey bringt üs de richtig Busstop, woner de üse Bus uf dr gägä Fahrbahn gseht winkt er ihm und git ihm es Handzeiche zum Stoppe. Mitte uf dr Strass mache mir de e Fahrzügwechsel und sitze im Bus wo üs gwunderigi Ouge entgege luege, da mir die einzige Touriste si wo hie im Bus hocke. Mir finde trotz viel Gepäck es plätzli im hintere Teil vom Bus und scho geit die Reis richtig Ziel Guindulman los.
    Im Bus isch grad e Prediger es gebät ines Mikrophon am spreche und es paar hei ihre Händ verschränkt und Bäte mit.
    Mir chöme erstuhnlich guet vorwerts sobald mir us dr Stadt Tagbilaran dusse si.
    Mir fahre a Strassemärkt, Fischerdörfli, Häfe, Riisfälder und Wohngebiet verbi und i jedem Wohngebiet egal wie gross oder chli findet me immer wieder e Basketball platz. Überall gseht me lüt wo schaffe, ihri Boot vorbereite oder im Schatte hocke. Kind spile uf de Vorplätz oder loufe i ihrere Schueluniform am Strasserand richtig deheim wo vermuetlich ihres z‘mittag uf sie wartet.
    Uf dr Riisfälder gseht me es regs tribe, Pflüege, säie, ernte und dr Riis wo ir sunne tröchnet und immer wieder muess umgruert werde das o jedes Riischörndli schön troche isch.
    Mir fahre ar Meeresküste entlang, s‘wasser isch so klar das me dr Sand und Stei cha erkenne und es lockt üs usstige und e gump fürne schöni abchüelig is Meer z‘mache.
    Busstops gits kenni, es wird pfiffe oder es Handzeiche gä wemme use möcht usstige oder vor Strass wird gwunke so das dr Bus weiss daser neui Passagier muess uflade. S’Busticket chouft me gmüetlich im Bus wenn me sis Ziel gnennt het.
    Mir freue üs ufe witer Tag o wenn mir merke das mir de Regewulke immer nöcher chöme.
    Read more