Satelita
Pokaż na mapie
  • Dzień 11

    Guindulman und Whisky

    21 lutego 2023, Filipiny ⋅ 🌧 26 °C

    In Guindulman acho stige mir bim Busstop usem Bus und werde grad gmusteret. Wo mir nachefrage öb üs es Tricycle chönnt zu üsere Ubterkunft bringe simer umringt vo 10 Lüt wo üs uf üses Telefon und Google Maps luege nimer isch sich sicher wo die Unterkunft söll si. Mir einige üs das mir se mit üsem Google Maps bis zur Adresse lotse. Scho sitze mir im nechste Tricycle mit üsem Gepäck und werde zu üsere Unterkunft gfahre. Nach ca 5min biege mir ine chline Sitestrass und si mitte imne Wohnquartier, dr Weg wird immer enger und holpriger. Wo mir abiete z‘Fuess witer z‘ga chunnt das gar nid i frag und mir werde bis vor üsi Unterkunft bracht.
    S‘Hus ligt z‘mitzt im grüene und es paar Hüener, Katze und Hünd loufe im Garte ume schüsch isches sehr ruhig und mir si üs nid sicher öb überhoupt öper deheime isch. Tür isch offe und mir rüefe i lang Gang wo sich dunkel vor üs usstreckt. Ke Antwort, auso gömer mal inne bis mir am endi vom Gang achöme und me i hinter teil vom Garte gseh. Erneut rüefe mir: Hello?! Und da bechöme mir de schliesslich e überraschti Antwort. Erwartet simer nid worde und üsi buechig grad nid uffindbar.. aber mir werde trotzdem sehr Herzlich empfange und es wird üs grad es Zimmer abote.
    Das dusse no regnet sitze mir chli uf dr Veranda und finde es chlises Büsi zum schmüsele. Ufgrund vome Missverständnis wird das Büsi de vo üs ufe Name Whisky touft.
    Dr Whisky gniesst strichel einheite sehr und machts sichs bim Rob sehr gmüetlich was wiederum ihn sehr Happy macht.
    Wo de dr Rege verbi isch beschliesse mir e Spatziergang in Guindulman z‘mache und Ortschaft chli z‘erkunde.
    Touriste gits hie nid viel das merkt me da mir immer wieder agsproche werde und üs tuegwunke wird.
    E chline Hunger tribt üs de zure lokale Bäkerei wo mir für 10pesos (ca 17rappe) es süesses Brötli esse. Nachdem mir ortschaft hei erkundet teile mir üs mit es paar Iheimische es Triecycle und fahre nach Anda.
    Czytaj więcej