Satellite
Show on map
  • Day 3

    סיפור על הבחורה שרצתה לאכול

    June 2, 2022 in the Netherlands ⋅ ⛅ 18 °C

    מטיילת
    לא אכלתי הרבה זמן
    לא הפריע
    עד שברגע אחד
    חור ענק נפער לי בבטן
    ודורש
    אוכללללללל
    הלכתי והלכתי
    ולא הצלחתי להפסיק ללכת
    הבטן זועקת אוכל
    הראש אומר אבל לא את זה
    הבטן צועקת אוכל עכשיו
    הלב אומר, אבל טבעוני שיהיה
    מתוך כל הבלבול
    הייתי בתסכול
    והתחלתי לצחוק
    כי מה עוד נותר לי לעשות
    ממשיכה ללכת
    תוהה איפה סופר
    שיביא לגאולה
    רואה סופר
    נכנסת דוך ללחמים
    מרימה לחמנייה חמודה
    וטוחבת אותה לפי
    רואה כל מיני ממרחים
    מתחילה להתבלבל שוב
    בוחרת בטריו חומוס חחח
    ובאמצע הסופר פותחת שולחן
    אנשי אמסטרדם לא ראו התנהגות כזאת מעולם
    איזה רגע קשה זה היה
    באמת
    עכשיו אני בסדר אל תדאגו
    שוכבת רגל על רגל
    ונרגעת לי שוב
    Read more