Aquapark of bergmeertje ?

July 28, 2019 in France ⋅ ⛅ 18 °C

Om 6 uur ‘s morgens tokkelt, ondanks alle voorspellingen, de regen nog zachtjes op het tentzeil en vormen er zich meandertjes in de voortent tussen de valiezen, tafeltjes en keukenspullen. Maar om 9 uur straalt de zon in volle kracht, meer dan genoeg om de stoeltjes te drogen. Het ontbijt is dan ook zalig in het zonnetje. We organiseren ons dan ook verder om vandaag maximaal van de zon te profiteren. De wasdraad wordt geïnstalleerd en de nattigheid wordt buiten gehangen.
    C&C beslissen om op de camping te blijven en het aquapark ten volle te gaan exploiteren. Bea en ik beslissen om een bergwandeling te doen naar het meer van Isaby. Eerst met de auto tot aan de skiliften van Hautacam en de col van Tramassel. Daarna langs de flank van de vallei en schapen en koeienkuddes tot het meertje en dan langs een lager gelegen paadje terug naar de auto. Prachtige bergzichten maar nog geen hooggebergte.
    Terug op de camping beslissen we om chic te gaan eten en belanden in Au Soleil Levant voor typische streekgerechten. Op de camping gaan C&C nog even de show bekijken alvorens de dag af te ronden.