Lagunas jungle trip

December 1, 2016 in Peru ⋅ ☀️ 25 °C

Ik ben bang dat ik onze jungle trip gejixed hebt met mn planning geklaag..🤐

De start van onze jungle trip, geen mens die hier engels praat dus we hebben ons met ons geweldige spaans moeten doen😆 ging echt soepel...😑

Weer hangt alles van de boot af we stonden 7u sochtends klaar voor vertrek maar onze voedsel voorraad voor de komende 4 dagen moest nog per boot arriveren, en niemand had natuurlijk enig idee hoelaat die kwam, ik denk dat we rond 12u eindelijk klaar voor vertrek waren.

Samen met onze gidsen Juan en Mirte zaten we in 1 kano, inclusief de volledige voedselvoorraad. Tijdens de trip hebben we vooral veel geluk gehad, er was 2 dagen regen voorspeld maar we hebben alle 'buitjes' weten te ontwijken.

We aten en sliepen in houten hutten met best goedde wc/douche en we hebben maar 1 keer op de grond hoeven slapen. Mirte heeft aaridg haar best gedaan op de maaltijden, we kregen voor ontbijt, lunch en diner bomvolle borden met vis, rijst, ei, pasta, salade en vers fruit😋 uiteraard ook onze (maris) der zelf gevangen piranha. 🐟 Oo nee wacht die werd opgeschrokt door wat roofvogels zodra we ons kanp verlieten😐

Weinig foto's... t is bijna onmogelijk om al die kleine aapjes, vogeltjes, papagaaien, roofvogels, schildpadjes, dolfijnen (jaja en ze waren zelfs roze🤔) otters, kaaimannen(tjes) op de foto te krijgen. We hebben we de vissen weten te strikken😂 niet heel lastig want onze Juan was nogal vis geobsedeerd.