• Day 2

Hanoi

February 24, 2016 in Vietnam ⋅ ☀️ 15 °C

Trisdešimt..fucking..dvi valandos (atsiprašau už žargoną) nuo to kai iškėlėme koją iš namų ir įkėlėme ją į naujus laikinuosius.. Yra ką veikti. Atsi budus didelėje lovoje ryte tai atrodo kaip verta daikto kaina, bet vakar pamiegojus viso labo pusantros valandos...( ir tai susirangius į kvadratą lėktuvo sedynėje...) laukti atidėto trečio skrydžio tris valandas atrodė paskutinė įmanoma ištverti kančia. Dėkojome ir Dievui ir raudonajam drakonui, kad Vilniuje užteko proto užsisakyti paėmimą iš oro uosto į viešbutį. Važiuojant 35 min painiomis gatvelėmis, veidus nušvietė plati palaimos šypsena. Supratome sutaupę daug brangaus poilsio laiko ir nervų. Ne mažiau džiugino žinia, kad atsisakėme kelių gerų akcijų su kitomis bendrovėmis ir laukėme iki paskutinio savo "Kataro". Už ką gavome visai valgomų meal'sų bet svarbiausia neribotą kiekį gėrimų. paprastų ir alkoholinių, kurie kaip pasirodė vėliau labai mums padėjo įštverti pirmąjį 5,5 val ir antrąjį 7,5 val skrydžius. o dar visokie dantų šepetukai, pagalviukai, pledukai, ausų kištukai.. ir net kojinės. smile emoticon:) ir žinoma naujausi filmai. taip sakant nuėjome į visos nakties kiną danguje smile emoticon:) ko nepasakysi apie Vietnamo lėktuvų įspūdžius.... Maroko žinoma nepralenks.. bet gal šioj kelionei tik apie gerą... o geras čia kolkas labiausiai maistas. bet apie jį vėliau.Read more