• Day 8

Puno(Peru) - La Paz (Bolivia)

April 29, 2017 in Peru ⋅ ⛅ 21 °C

Kirsti sieną dar nebuvo taip paprasta ir smagu. atveža su autobusu išleidžia ir pamurmėdami kažką neaiškiai užbaigia rodydami arkos kelio pabaigoje link 'vamos Bolivia'. Einame su minia. Eilė, langelis, pasas, 15 sekundžių, antspaudas! Ta pati procedūra kartojasi kitoje arkos pusėje. ir štai mes jau čia!
    Dar tris valandos kelio, biški krušos ir sniego, naktis.. staiga autobusas sustoja ir vėl vamos vamos čikos.. suprask visi turi išlipti iš autobuso. Privažiavome kelio pabaigą. turime kirsti ežerą keltu. tiksliau autobusas keltu (Bolivijoje tai medinis pantonas su varikliu talpinantis vieną autobusą) o mes kaip paaiškėja po kelių minučių blaškymksi - kateriu. Perkelia mus, sulaukiam su vietiniais autobuso ir vamos toliau. LaPaz neoficiali politinė Bolivijos sostinė kuri bazuojsi aukštai kalnuose. važiuojame naktį, vaizdas vistiek stebina. nesuskaičiuojamas kiekis žiburėlių išsidėsčiusių per visą platumą kiek akys pasiekia. nekantraujam pamatyti vaizdą dieną. labanakt.