• Day 15

LaPaz - Death road

May 6, 2017 in Bolivia ⋅ ⛅ 11 °C

Iki šiol mūsų galvose Bolivija neturėjo jokio veido. Uyuni buvo visos asociacijos su šiuo kraštu. O pasirodo.. trečdalį šalies sudaro tropiniai kalnų miškai, trečdalį kalnai ir trečdalį lygumos. Vienai dienai nusprendėme pasinerti į adrenalino pilną nuotykį. Kalnų dviračiai, 64km, tropinis miškas, gyliausias skardis žemyn ir vienos mašinos pločio keliukas vietom akmenuotas vietom išmuitotas vietom normalus. Kelias vadinamas mirties keliu nes savo laikais jungęs kelis kaimus kasmet pasiglemždavo po ~400žmonių gyvybių kol žmogeliukai nesėkmingai bandydavo prasilenkti ir nukėkdavo nuo kelio. nepaisant liudnų istorijų mus pasitiko geras, sėkmingas, nors nelengvas nusileidimas vainikuotas pasitenkinimu. Daug bildesio, dar daugiau nuostabių vaizdų aplink ir pilna įspūdžių diena!
    p.s. leidomės nuo 4700m iki 1700m altitudės. kadanginbuvo galima tiketis sveikatos sutrikimų dėl altitudės skirtumo visi su grupe draugiškai 'užkramtėme' kokos lapų. tie patys iš kurių gamina kokainą.. tiepatys kurie čia populiarūs tarp žemesnio luomo žmonių ir tiepatys kurie realiai kogero neduoda jokio efekto nors tikima kad padeda nuo galvos ir skrandžio skausmų.