Satellite
Show on map
  • Day 28–29

    27. Tag Banff

    September 26, 2023 in Canada ⋅ ⛅ 11 °C

    Mir händ gar ned so guet gschlafe... euse Platz isch zimli schebs und somit isch euse Camper au zimli schräg gstande. Ja eher ungmüetlich zum schlafe. Da muss hüt no eh anderi Lösig ahne, aber erst spöter. Schnäll es zmorge gnoh und dä loos. Das hüt immerno bewölkt isch und de Wätterbricht räge hät gömmer hüt nonig uf de Berg. Mir händ hüt zum Lake Minnewanka wele. Unterwägs hämer scho diversi Halt gmacht, das würkli schöni Ussicht gsi isch. Zerst simer an Two Jack Lake. Sehr schön. Dete sind sogar zwei am schwümme gsii. Ja also mir wärs definitiv z'chalt🥶😅.
    Als negst simer an Lake Minnewanka. En traum... händ eus rasch überleit obmer mit dem Böötli mit wänd, da mer ja doch scho lang nümm böötli gfahre sind. Händ dä aber de Priis gseh🫣 händ eus degäge entschide. Dä simer zum Bow Falls gfahre. Ja das isch en chliine herzige Wasserfall. Nüt spektakulärs😅. Unterwägs häts dä no ahfah rägne. En churze Stopp hämer no gmacht womer eh wahnsinns Sicht uf das bekannte Springs Hotel gha händ. Und was hämer dä da noo... en mega schöne Rägeboge.🌈
    Irgendwie hämer dä aber gfunde mir händ eus nonig gnueg bewegt. Us dem Grund hämer de Camper wie gester parkiert und sind no rasch de Fanland Trailhead gloffe. De isch schön am River nache gsi und dur de Wald. Nachane hämer eus also es Bier verdient. Es hät au wieder ahgfange Rägne. Ab is Irisch Pub. Soo cool dete gsi. 🍻
    Spöter namal durs Stettli gloffe und eus no es Dessert gönnt. Isch also fein gsii das Gebäck😋
    Zrugg zum Camping hämer das Problem mit de schebs ligge no gha. De Kevin hät dä gfunde mir gönd go Holz hole. Hämer dä gmacht und händ die Schiitli positioniert und er isch druff gfahre. Es isch scho vill besser gsi. Mir händ dä wieder Skibo gspilt und spöter znacht gmacht. Sehr schöne Tag gsii😊
    Read more