• Day 27–28

26. Tag Radium Hot Springs - Banff

September 25, 2023 in Canada ⋅ ☁️ 16 °C

Hüt morge simer bi chli bewölktem Wätter ufgstande. Zerst in aller rueh zmörgeled und eus langsam uf de Wäg gmacht. Hüt fahremer uf Banff.
    Vorane aber zerst no alles ablah und neu fülle. Während desse hämer no Beobachter gha😅.
    De Wäg uf Banff isch sehr schön gsi. De Berge und Wälder entlang. Leider händ eus scho wieder Rauchwulche begleitet. Es hät au dementsprächend gschmöckt. Mir sind dö au no dur de Kooteney Nationalpark gfahre. Richtig schön, leider hät dä au mal en zimlich grosse Waldbrand gwüetet. Ich bin dä mal go google wänn dass das gsi isch. Ja de isch im 2003 gsi. Ganz schön lang her. Und es gseht immerno so schlimm us.
    In Banff ahcho, hämer zerst mal en Parkplatz für euse Camper gsuecht. Das isch sehr eifach gange. Dä simmer chli durs Städli gloffe und sind au no öppis go ässe. Es gfallt eus so richtig guet. Es hät sogar en Wiehnachtslade gha. De Kevin hät sini freud ned so chöne zeige😅
    Spöter simer dä richtig Camping gfahre und händ eus dete ihgrichtet. Znacht gmacht und de Abig nochli usklinge lah.