London dag 2

August 8, 2019 in England ⋅ ⛅ 21 °C

Hoi hoi! Vandaag kwamen we om 08:30 ons bed uit. Ik ging nog even douchen en we hadden ons verder klaar gemaakt. We hadden gister avond al ontbijt gehaald dus we hoefden niet meer naar de winkel, ideaal! We hadden besloten om vandaag niet echt het centrum te bezoeken maar meer daar buiten. Als eerst gingen we naar Camden Town, het is een gebied in London met allemaal leuke winkeltjes en eet tentjes. We hebben daar een tijdje rond gelopen en kwamen op een gegeven moment uit bij een soort markt met allemaal eet kraampjes, Richella had fish and chips en ik had een super lekkere pizza. Daarna liepen we nog een stuk door de stad en gingen we richting de metro. We konden helaas niet met de trein naar Notting Hill dus moesten we een metro kaartje kopen van 4,95 pond ofzo! Maarja eenmaal aangekomen was het daar wel leuk, echt heel veel mooie gekleurde huisjes! Het was een leuk hip dorpje en we hebben daar nog wat gedronken bij een leuk tentje. We hadden beide cola en Richella liet weer eens het glas overstromen dus alles zat er weer onder, hilarisch! Na wat meer rond lopen vonden we het al laat zat (iets na zessen) en gingen we maar opzoek naar de trein wat best een stuk lopen was. Ondertussen zagen we nog meer coole huizen, echt van die grote dure die je altijd in films ziet. We hebben bij de supermarkt nog wat te eten gescoord en zijn daarna naar het hotel gegaan. Nu lig ik te bed en is Richella nog even aan het bellen.
    Morgen weer veel op de planning!
    Doei!