• Day 9

Dag 1 Dover

August 11, 2019 in England ⋅ ⛅ 16 °C

Hi!

Vandaag was de laatste ochtend in London.. We werden rond 9 uur wakker, pakte al onze spullen en gingen ontbijt halen. Al klagend dat we niet weg wouden liepen we naar het station Elephant and Castle. Na ongeveer 15 minuten stapten we uit bij London Sint Pancras en vanaf daar hadden we een trein rechtstreeks naar Dover Priory. We zaten in een mooie trein in een 4-zits naast het raam. Van de rit heb ik niet veel meegekregen want ik lag te pitten😁. Al snel kwamen we aan in Dover, voor mijn gevoel dan. Het was daar een stuk kouder door de harde wind brrr. We gingen opzoek naar het hostel en die hadden we al snel gevonden, het is hier niet echt top maar dat moet je ook niet verwachten.. Nadat we onze spullen hadden gedumpt gingen we naar de krijtrotsen. Dat was nog wel een stukje lopen en we moesten best stijl omhoog. Uiteindelijk boven was het echt suuupppeeerr mooi! Je liep gewoon door de natuur en er was een klein soort van pad gecreëerd. Ik keek echt mijn ogen uit! Het waaide er super hard dus we durfde niet zo dicht bij de rand te komen, het is daar heel erg hoog namelijk haha. We waren best uitgeput en hebben nog eventjes ergens gezeten en liepen daarna weer terug. We hebben er zo'n vier uur rondgelopen! Bij het hostel hebben we nog eventjes gezeten en daarna gingen we eten. We hadden beide pizza en cola, het was lekker maar de pizza was wel echt super vettig! Toen we uitgegeten waren en betaald hadden gingen we nog even drinken en snacks halen bij de supermarkt. Nu zitten we beide op de kamer te chillen en gaan we straks weer slapen. De tijd gaat veelste snel en we moeten alweer bijna weg😫.