Satellite
Show on map
  • Day 10

    Droga powrotna

    August 17, 2022 in France ⋅ ⛅ 20 °C

    Czekam na autobus w Villar Loubiere. Jest tylko jeden do Grenoble o 15:58. Jak nie przyjedzie, jestem w czarnej dupie.
    Przyjechał!
    Busik wyrzucił mnie w St-Martin, a stąd po 10 minutach był już bezpośredni autobus do Grenoble T91 (7,80 €). Na miejscu byłam kilka minut po 18-tej.
    Ruszyłam "w miasto".
    Zszamałam pokebowla z łososiem i szwendałam się bez celu przez ponad 3 h.
    Flixbus do Paryżewa wyruszył o czasie, tj. o 22:30.
    Po czym po 1.5 h stanął.
    W Y P A D E K
    Stoimy na autostradzie od ponad 1 h, cholera wie, ile czasu tu spędzimy 😭

    O 1:24 ruszyliśmy dalej.
    Do Paryżewa dotarliśmy kilka minut przed 8. Skoczyłam po kawę i "krułasanta". Niestety w sklepie zostawiłam moje kijki trekkingowe.
    Jak wróciłam po nie po 10 minutach, już ich nie było 😢.

    W Parku Bercy spędziłam pozostały czas.

    KONIEC!
    Read more