ΜΕΤΣΟΒΟ - ROAD TRIP

• 111photos
  • 2videos
  • 1.2kkilometers
  • Day 1

Αθήνα - Μέτσοβο 🚘🏡🏔️

September 26, 2022 in Greece ⋅ ☁️ 18 °C

Τσιμπήσαμε τα Κουμπαράκια από το αεροδρόμιο και φύγαμε για Μέτσοβο.Θα μείνουμε στο φοβερό Grand Forrest Metsovo resort.
    Φθάσαμε στο ξενοδοχείο το οποίο είναι πανέμορφο και βλέπει στο πιάτο το χωριό του Μετσόβου.
    Έχει πιάσει βροχή έξω όποτε λέμε για πρώτη μέρα να μείνουμε μέσα και να φάμε στο εστιατόριο του ξενοδοχείου το οποίο ήταν εξαιρετικό.
    Αύριο η μέρα έχει τζακούζι,υδρομασάζ και ραντεβού για μασάζ όπου ελπίζουμε να μην μας το κάνει ο αντιπαθητικός μαλακάς στον οποίο κλείσαμε τα ραντεβού 🤬😡.

• Day 2

Περιήγηση στο Μέτσοβο

September 27, 2022 in Greece ⋅ ☁️ 16 °C

Καλημέρα από Μέτσοβο.Φάγαμε πρωίναρα και πήγαμε να ξεκινήσουμε τα μποτε μας στο χώρο του spa του ξενοδοχείου 💆🏼‍♀️💆🏻‍♂️🧖🏻‍♀️🧖🏻.
    Εννοείται ότι ο μητσαρας ήταν εκεί μέσα στα μούτρα πάλι αλλά δεν του δώσαμε και πολύ σημασία.Κάναμε μπανάκι στην εσωτερική πισίνα του ξενοδοχείου η οποία ήταν λίγο κρύα και στην συνέχεια μπήκαμε στο τζακούζι το οποίο ήταν μια θερμαινόμενη πισίνα 🤤🤗☺️.
    Εδώ περάσαμε την περισσότερη ώρα μας γιατί ήταν πραγματικά πολύ ωραία.Στην συνέχεια ξεκινήσαμε τα μασάζ μας και ξεκίνησαν τα όργανα καθώς ο 🔞❌🤬😡 υπεύθυνος(μητσαρας) των ραντεβού είχε κολλήσει να βγάλουμε τα στεγνά μαγιό μας και να βάλουμε μποξεράκια μιας χρήσης για να μην του χαλάσουμε το κρεβάτι του μασάζ.Αφού σκίσαμε με τον Νάσο κάνα δυο μποξεράκια μέχρι να μάθουμε να τα βάζουμε σαν χειρουργοί εμένα με ανέλαβε ο μητσαρας και τον Νάσο μια κυρία.
    Πολύ μέτριο προς φτωχό το μασάζ για τα λεφτά του.
    Πάμε να πλυθούμε γιατί έχει βόλτα στο Μέτσοβο.
    Αρκετά όμορφο το Μέτσοβο χωρίς να το γυρίσουμε όλο λόγω βροχής.Γραφικό και καταπράσινο.
    Πολύ ωραία εντύπωση μας έκανε μια κυρία σε ένα μαγαζί που πουλούσε τοπικά προϊόντα και τα έλεγα όλα χύμα στο κύμα 😂😂.Πήραμε τα τυριά μας και στην συνέχεια πήγαμε και κάτσαμε στην ταβέρνα το ‘Τζάκι’ όπου σε γενικές γραμμές φάγαμε καλά αλλά πήραμε και ένα ντόπιο κρασί 1.5 λίτρου όπου θα ο πίνουμε μέχρι να φύγουμε για Αθήνα 😵‍💫😵🍷🍾.
    Φάγαμε και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο όπου κάτσαμε και παραγγείλαμε προφιτερόλ και φρούτα.Πολύ όμορφη μέρα αν εξαιρέσεις τον μητσαρα στο μασάζ.Πάμε για ξεκούραση γιατί αύριο έχει εκδρομή στα Γιάννενα 🐸🐸

• Day 3

Μονοήμερη στα Ιωάννινα - Part 1

September 28, 2022 in Greece ⋅ ⛅ 20 °C

Μονοήμερη στα Ιωάννινα σήμερα όπου θα επισκεφτούμε την πόλη των Ασημαδων.Αφού τραβήξαμε τις φωτογραφίες μας στο ξενοδοχείο ξεκινήσαμε για τα Ιωάννινα όπου μόλις φθάσαμε επισκεφτήκαμε το μουσείο Αργυροτεχνιας το οποίο ήταν αρκετά μοντέρνο και όμορφο.Στην συνέχεια περπατήσαμε στα στενά της πόλης και χάζεψαμε τα αμέτρητα μαγαζιά τα οποία πουλάνε ασημικά.Φάγαμε φοβερά γλυκά στο Ζαχαροπλαστείο Motley 🤪😍🍰🧁
    Και στην συνέχεια φύγαμε για το σπήλαιο του Περάματος όπου έχει 40 λεπτά ξενάγηση.Πανέμορφο το σπήλαιο το όπιο το χαρήκαμε με το παραπάνω καθώς δεν είχε καθόλου κόσμο και ο ξεναγός είχε αρκετή όρεξη να μας εξηγήσει τα μυστικά του σπηλαίου.Για φαγητό πήγαμε στο The Log το οποίο είναι Steak House αλλά δεν μας ξετρέλανε για τα λεφτά του.

• Day 3

Ιωάννινα - Part 2

September 28, 2022 in Greece ⋅ ⛅ 18 °C

Πόλη όμορφη η εκδρομή στην πόλη των Ιωαννίνων.Πάμε πίσω Μέτσοβο.Αύριο χαλαρή περιήγηση στο χωριό του Μετσόβου όπου παίζει να πάμε και στο Κατώγι Αβερωφ ,το γνωστό οινοποιείο🍷🥂

• Day 4

Κατωγι Αβερφωφ 🍷 - Ξενάγηση

September 29, 2022 in Greece ⋅ ⛅ 16 °C

Χαλαρή ξενάγηση είχε σήμερα καθώς πήγαμε στο τοπικό Οινοποιείο Κατώγι Αβερωφ.Μια πολύ φιλική ξεναγός μας εξήγησέ στην ιστορία του Ευάγγελου Αβέρωφ και την καθολική του συνεισφορά στην ευρύτερη περιοχή.Πολύ ωραίο και μοντέρνο το οινοποιείο στο τέλος αγοράσαμε
    Και τα ντόπια κρασιά και φύγαμε για το κέντρο του Μετσόβου όπου φάγαμε μαγειρευτά φαγητά στο κουτούκι του Νικόλα όπου όλα ήταν εξαιρετικά.Κλείσιμο της μέρας στο καθιστικό του ξενοδοχείου με κρασάκι και φρούτα🍷🥂🍎

• Day 5

Μετέωρα Εκδρομή

September 30, 2022 in Greece ⋅ ⛅ 29 °C

Βάλαμε το google maps και πήγαμε στα μετέωρα. Μετά βάλαμε το google maps και πήγαμε στο καστρακι και στην καλαμπακα όπου ήπιαμε και ένα καφεδάκι σε ένα μαγαζάκι … πήγαμε τουαλέτα και μετά καπνός πίσω για Μέτσοβο για φαγάκι σε ένα μαγαζάκι μαζί με το γυναικακι…..(😂😂😂😂) - Νάσος( κάνω και ομοιοκαταληξία το αλανακι)

Μετά από 1 ώρα ταξίδι, φθάνοντας τελικά στα μετέωρα, αντικρίσαμε ένα από τα ομορφότερα τοπία που έχουμε συναντήσει κατά τη διάρκεια της εκδρομής μας. Η θέα απερίγραπτη και τα μοναστήρια στις κορυφές των βράχων σοκ σοκ σοκ! Αξίζει 1000% !!! Η εκδρομή συνεχίστηκε με βόλτα στο Καστρακι και στάση στη Καλαμπακα για καφεδάκι! Ο, τι καλύτερο!💛 -Μαρκέλλα

• Day 6

Ο δρόμος της επιστροφής

October 1, 2022 in Greece ⋅ ⛅ 21 °C

Λοιπόν κλείνοντας την ταξίδαρα συνειδητοποίησα κάτι.Πρέπει να κάνουμε ξέμπαρκο Ελλάδα μια φορά.Φοβερό το καλοκαίρι νησάκια παραλίες αλλά μέρη σαν το Μέτσοβο είναι να πας και να είναι όλα χιονισμένα να αποκλειστείς στο ξενοδοχείο με καλή παρέα και να είσαι όλη μέρα κρασάκι φαγητακι συζητήσεις.Φοβερό ταξίδι και σε Top ξενοδοχειαρα μας πήγαν τα παιδιά.Ευχαριστούμε πραγματικά για το δώρο και μακάρι να σας αρέσει αυτό άλμπουμ και να θυμάστε πάντα τις όμορφες στιγμές που περάσαμε.Μακάρι να πάμε και στο εξωτερικό ταξιδάκι μαζί να έχουμε και τα θηρία μαζί μας 👶🏻👶🏻.Read more