Satellite
Show on map
  • Day 10

    Dag 7 - Aan alles leuks komt een eind!

    January 22, 2023 in the Netherlands ⋅ ⛅ -1 °C

    Vandaag nog één dagje snowboarden en dan ons klaar maken om weer naar huis te gaan na een ongelofelijke week vol met belevenissen een lach en een traan. Jurre had vandaaag wat opstart problemen en vond het niet leuk dat ik hem wat meer achter de broek aan zat, wat resulteerde dat hij weg liep van de bus... fred medebegeleiders hielp mij even om hem weer t motiveren. Eenmaal op t snowboard had hij r weer zin in maar je kon merken dat de vermoeidheid er in begon te slaan tijdens de lunch, viel jurre gewoon in slaap.. hem even lekker gelaten en met floris en mariska afdaling gedaan. Smiddags terug naar hotel, iedereen in 4kamers door n snelle " douche wasstraat " en op naar de medaille uitreiking. Waarbij edwin zei jij houdt niet terug, hoezo dacht k .. nou dat werd later wel duidelijk. Je geeft je deelnemer een goude medaille en jij krijgt een zilveren van je buddy en vertel waarom je die geeft en hoe je de week met elkaar hebt ervaren. Nou jeetje dat kwam binnen .. jurre begon al te huilen voor ik begon te praten... lieverd... en had een persoonlijke boodschap speciaal voor mij gefilmd om dat hij dat te moeilijk vond het in de groep te delen.. zooooo lief! Je hecht je aan deze mensen zowel deelnemers en begeleiders je hebt zo'n intensieve week met elkaar en beleefd zo veel. Je hebt echt geen idee wat zich in Nederland afspeelt! Laatste x eten en de dingen voor de terugreis bespreken. Buikpijn en zenuwen om het weer achter te laten... maar weer mooi uitzicht naar volgend jaar! Wat dit wil ik nog wel een keer meemaken, paula en ik hebben al gezegd waar zijn er weer bij.. dus al op zoek naar nieuwe kostuums voor volgend jaar!!! Het was hun vakantie maar ik heb zelf ook een fantastische week gehad.... 🥰😘Read more