Satellite
Show on map
  • Day 9

    Vejle

    August 9, 2022 in Denmark ⋅ ⛅ 23 °C

    Vandaag rustig aan gestart.
    Na het ontbijt zijn we even naar het stadje Vejle gegaan. Even shoppen, lunchen en een ijsje scoren.
    De meiden zijn geslaagd met ieder een paar oorbellen.
    En we hebben een kleine spaarpot Cato gescoord.
    Terug op de camping zijn de meiden gaan zwemmen en ik ben even op zoek gegaan naar de ijsvogel in het beekje naast de camping.
    Ijsvogel gezien. Helaas was ie me te snel af voor een foto (as always). Wel nog een riviertje vol regenboogforellen gevonden.
    Na het eten zijn Jan Willem en ik toch nog even terug naar het beekje. En ja hoor. Een paartje ijsvogels.
    Mijn lens is helaas niet toereikend genoeg. Maar het feit dat ik t mannetje zo voor t nest heb gezien vind ik al zooooo tof. De ijsvogel obsessie is weer gevoerd 🤣 Met een dikke grijns terug naar Cato om die meiden onder de douche te gooien.
    Read more