Satellite
Show on map
  • Day 14

    De vledders

    August 14, 2022 in the Netherlands ⋅ ⛅ 30 °C

    We zijn aangekomen op camping De Vledders. Een heerlijke kindercamping waar Charley lekker los kan.
    Dat ging natuurlijk niet zonder slag of stoot.
    Direct nadat we de camping verlieten hebben we een tankstation opgezocht voor verse olie. Want ja...Cato was toch wel wat verloren. Sorry Duitsland.
    Aangekomen bij het tankstation olie gekocht. Toen ik dat wilde vullen ging t niet helemaal volgens plan.
    Toen ik de dop losdraaide liet ik em los en plop viel hij zo in het compartiment onder het olievat.
    Deze zit normaal vast aan een leiding. Maar de leiding was ook los.
    Ik kon dr nooit meer bijkomen.

    Ik naar binnen. Kijken of ze zuks verkochten. Niet dus. Maar ze had wel een doosje met vergeten tankdoppen. Op goed geluk alles gepast en er pastte eentje!! Wat een mazzel.
    Olie bijgevuld. Dop erop en hopen dat de originele dop nergens klem zat.

    Cato na een half uur weer laten rusten. Om te kijken of er genoeg olie in zat. Dat was het geval. Na een KFC'tje door naar Vriescheloo naar Pe en Lique. Om een bakkie en voor Charley een duik.
    Ome Ben was dr ook en hij gaat mee naar de camping.

    Op de camping waren we Charley alweer kwijt. Mee met de animatie.... dat was de bedoeling.
    Read more